Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:57:58 GMT

سرپرست سپاهان و پروازی که به سیرجان نرسید

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۱۴۰۹

سرپرست سپاهان و پروازی که به سیرجان نرسید

رضا فتاحی توضیحاتی در مورد دلیل عدم پرواز تیمش به سیرجان با هواپیمای اختصاصی ارائه داد.

به گزارش "ورزش سه"، رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان در مورد مشکلاتی که در خصوص فرود هواپیمای تابان در فرودگاه سیرجان وجود داشت، در حاشیه کنفرانس خبری امیرقلعه نویی توضیح داد: 22 مهرماه هواپیمای تابان به فرودگاه سیرجان درخواست می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

24 مهرماه هواپیمای کشوری اوکی می دهد ولی مواردی را مربوط به ایمنی مطرح می کند. در فرودگاه سیرجان روزهایی که پرواز می آید، هواپیمایی ماهان (آر جی 80 نفره) می آید. من راجع به مسائل فنی نمی دانم ولی فرودگاه سیرجان دو درجه پایین تر از درجه ای است که باید برای فرود هواپیمایی مثل هواپیمای تابان داشته باشد.


او ادامه داد: اینجا به ما به صورت شفاهی اوکی داده بودند. هواپیمای ما بوئینگ است که 170 نفر مسافر می برد. گفتند به صورت شفاهی مشکلی پیش نمی آید ولی به هر حال همانطور که آقای قلعه نویی گفتند، خلبان پرواز به هیچ عنوان این ریسک را نمی پذیرد. فرودگاه سیرجان اوکی شفاهی داده بود ولی موافقت کتبی نداده بود، چون شرایط لازم ایمنی را نداشت.

رضا فتاحی فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رضا فتاحی فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد با هماهنگی‌های انجام شده، محدودیت عملیاتی اعمال شده در برخی فرودگاه‌های کشور برطرف شده است.

جعفر یازرلو ضمن پوزش از مسافران به دلیل مشکلات ناشی از ابطال و یا تاخیر برخی پروازها، بیان کرد: به اطلاع می‌رساند با هماهنگی‌های انجام شده محدودیت عملیاتی اعمال شده در فرودگاه‌ها برطرف شده و شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام پرواز‌های برنامه‌ریزی شده هستند.

یازرلو اظهار کرد: مسافران می‌توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده و یا به پیامک‌های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه کنند.

گفتنی است؛ در ساعت ۶:۱۶ صبح امروز، سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده بود که به دلیل حفظ ایمنی پرواز‌ها و بر اساس هماهنگی‌های انجام شده تعدادی از فرودگاه‌های کشور با محدودیت عملیاتی مواجه شده و بر همین اساس تا ساعت ۱۰ صبح امروز پرواز‌ها باطل و یا با تاخیر انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • آخرین جزییات از پرواز‌های دبی پس از بارش
  • پرواز‌های دبی از سرگرفته شد
  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به فرودگاه‌های دبی و شارجه
  • محدودیت پروازی به برخی فرودگاه‌های حاشیه خلیج فارس