Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@11:22:32 GMT

ورزش همبستگی اجتماعی را به همراه دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۱۴۸۸

ورزش همبستگی اجتماعی را به همراه دارد

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان طی پیامی فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،سلطان حسینی طی پیامی فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت.

درمتن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی، نقشی اساسی و بنیادی، در زندگی امروز دارد و موجب رمز سلامت، تندرستی و پویایی است، توسعه ورزش ارتقای سلامت عمومی، افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت، ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است و بر این اساس وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی، انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این منظر ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزشی، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده ها و تک تک اقشار جامعه قرارگیرد.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای شبانه روزی جامعه ورزش و جوانان استان اصفهان، هفته تربیت بدنی را به تمامی پیشکسوتان، ورزشکاران، مربیان، داوران،کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان و مسئولین این عرصه تبریک عرض نموده و توفیق و سربلندی جامعه ورزش و جوانان استان را از درگاه ایزد منان مسألت می نمایم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان پیشکسوتان خانواده ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۱۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: همه ظرفیت مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در اختیار هیئت قرار خواهیم داد تا سیاست‌های مجموعه دولت که شامل وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، در استان اجرایی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، میثم مداحی در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های کارگری استان اصفهان ضمن قدردانی از فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان، گفت: هیئت استان اصفهان حدود دو سال بود که با سرپرستی اداره می‌شد و خوشبختانه امروز هیئت تعیین تکلیف شد.

وی افزود: مجمع امروز که در انتخابات حاضر بود، پشتوانه بسیار خوبی برای هیئت محسوب می‌شود و همین جا اعلام می‌کنم که ما نیز که همه ظرفیت مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در اختیار هیئت قرار خواهیم داد تا سیاست‌های مجموعه دولت که شامل وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، در استان اجرایی شود.

نشست رئیس فدراسیون ورزش کارگری با کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامیجواد رمضی باز هم رئیس فدراسیون ورزش کارگری شد

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خطاب به کاندیداهای مجمع گفت: امروز دیگر رقابت تمام شده و باید رفاقت جایگزین رقابت شود؛ همه کسانی که کاندید شدند، ظرفیت بزرگی دارند و خواهشمندیم که از این ظرفیت در راستای گسترش و اعتلای ورزش کارگری استفاده کنند.

وی ادامه داد: ورزش کارگری اصفهان در گذشته حرف‌های زیادی در سطح کشور داشت و امیدواریم بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت