Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه‌آهن از ادامه یافتن خدمات ریلی ویژه اربعین تا ۳۰ مهرماه خبر داد. تاریخ انتشار: 18:22 - 28 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۳۸۳ به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی علی کاظمی‌منش با اشاره به خدمات به زائرین اربعین اظهار کرد: سفر بازگشت زائران اربعین از چند روز گذشته آغازشده است و خدمات ریلی ویژه ایام اربعین زائران از ۱۵ مهرماه آغازشده است و تا ۳۰ مهرماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بابیان اینکه تعدادی قطار از مبدأ خرمشهر، اهواز و اندیمشک به مقصد تهران ساماندهی شده است، افزود: تعدادی قطار نیز از مبدأ کرمانشاه به مقصد تهران در ساعت‌های مختلف پیش‌بینی‌شده است.

مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه‌آهن با بیان اینکه قطار‌های فوق‌العاده پیش‌بینی شده برای این چند روز افزایش قیمتی نخواهد داشت» یادآور شد: سامانه صدای مسافر با شماره ۰۲۱۵۱۴۹ برای اطلاع از موجودی بلیت قطار‌ها و آدرس مراکز معتبر فروش بلیت قطار در اختیار مسافران قرار دارد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت راه و شهرسازی تهران مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، راه آهن جمهوری اسلامی اعلام کرده : پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از امروز  آغاز شده است.

شهروندان  برای خرید بلیت همه مسیر‌ها می‌توانند به فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه کنند.

همچنین متقاضیان می توانند بلیت مورد نیاز خود را با مراجعه حضوری به دفاتر فروش بلیت تهیه کنند.

دیگر خبرها

  • ساماندهی کمک‌های مردمی به غزه کار ویژه مهم هلال‌احمر است
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز 
  • جابه‌جایی بیش از ۱۴۸۰۰ مسافر با حمل و نقل ریلی در فارس
  • چطور بلیت قطار بخریم؟
  • جابه‌جایی بیش از ۱۴۸۰۰ مسافر با حمل و نقل ریلی / نوروز با طعم برنامه‌های فرهنگی
  • تصمیم ناگهانی برای موزه ها/واکنش وزارت میراث به انتقاد از گرانی!
  • ۶۹ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان ریلی قم جابه‌جا شدند
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد
  • قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد ۴ رام افزایش یافت
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد/ افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه