Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@14:48:02 GMT

۸۰ درصد پارکینگ‌های مهران تخلیه شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۱۵۴۷

۸۰ درصد پارکینگ‌های مهران تخلیه شدند

به گزارش ایکنا؛ مهر نوشت: سرهنگ رضا همتی‌زاده امروز در جمع خبرنگاران گفت: در ۲۰ روز اول صفر بالغ بر ۵۳۰ هزار خودرو به شهر مهران تردد کرده‌اند.

وی افزود: خوشبختانه با مدیریت ترافیک در محورهای مواصلاتی منتهی به ایلام و مرز مهران شاهد کمترین گره ترافیکی و بن بست در این مسیر بوده ایم‌.

سرهنگ همتی زاده خاطرنشان کرد: طی این مدت همکاری مردم شریف و نجیب استان ایلام و شهرستان مهران با مجموعه پلیس راه و زائران ستودنی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به تعداد کافی اتوبوس و وسایل نقلیه برای استفاده زائران جهت عزیمت به مقصد شهرهای خود در پایانه برکت موجود بوده و زائران از این مکان جهت سفر استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن پارکینگ مهران تخلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود مسافران نوروزی به مشهد نزدیک به ۸ میلیون نفر رسید

ایسنا/خراسان رضوی جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود حدود ۸ میلیون مسافر به مشهد در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، امروز ۹ فروردین ماه، در نشست خبری جمع‌بندی آمار ورود زائران به مشهد که در هتل ارغوان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: روز گذشته بیش از ۴۶۲ هزار نفر به مشهد تشرف داشته‌اند. همچنین از ۱۵ اسفند تا پایان ۸ فروردین ماه ۷ میلیون  و ۸۱۰ هزار نفر به مشهد وارد شده‌اند.

وی افزود: سطح اشغال واحدهای اقامتی در روز گذشته در سطح استان ۵۱ درصد و در مشهد ۶۳ درصد بوده است. همچنین از ۱۵ اسفند ماه تا امروز میانگین سطح اشغال واحدهای اقامتی در سطح استان ۳۹ درصد و در مشهد ۴۱ درصد بوده است.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: تخفیف‌های ۳۰ تا ۴۰ درصدی که برای اقامت ۱۰ روزه زائران در مشهد در نظر گرفته شده بود تاثیرگذار بود و در حال حاضر ۱۵ درصد از ظرفیت‌های اقامت رسمی مشهد را به خود اختصاص داده است.

وی در خصوص اقدامات برنامه‌ریزی شده برای بازگشت زائران از مشهد افزود: امسال علاوه بر تعطیلات ۱۲ و ۱۳ فروردین، ۲۲ تا ۲۴ فروردین را هم در پیش داریم که پیک دیگری برای بازگشت زائران محسوب می‌شود و ما برای بازگشت زائران در هر دو پیک برنامه‌ریزی کرده‌ایم. در طول ایام نوروز کسانی که از ظرفیت حمل و نقل عمومی جاده‌ای استفاده می‌کنند، بهتر است در زمان تهیه بلیت رفت، بلیت برگشت خود را تهیه کنند تا در زمان برگشت با مشکلی مواجه نشوند.

گنابادی‌نژاد در پاسخ به این سوال که چرا آمار جمع‌بندی ورود زائران به مشهد از ۱۵ اسفند ماه محاسبه می‌شود، تصریح کرد: ما همانند استان مازندران نیستیم که دوره خدمت خود را از اواخر اسفند آغاز کنیم. اینجا مشهد است و موضوع سفر مردم زیارت است. مردم برای مناسبت‌های زیارتی به مشهد سفر می‌کنند. امسال ماه رمضان با نوروز تقارن پیدا کرده بود و مردم سفر خود را در نوروز متوقف کرده بودند، از همین رو پیش‌بینی کرده بودیم یکی از پیک‌های ورود زائران به مشهد پیش از آغاز ماه رمضان باشد.

وی در پاسخ به سوال دیگری که با توجه به خلوتی خیابان‌های مشهد در نوروز، مبنای محاسبه آمار ورود زائران چگونه است، گفت: هر جا شما خلوتی می‌بینید بگوید ما از همان مسیر برویم. ترافیک مشهد در نوروز اذیت‌کننده شده است! اینگونه نیست که زائر کمی به مشهد آمده باشد.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: همچنین در ناوگان حمل و نقل عمومی ضعف داریم. در مشهد طی ایام نوروز تجربه ۱۰۰ رام قطار را هم داشته‌ایم، اما این روزها تعداد رام قطارها از ۷۶ رام بیشتر نشده است. تعداد پروازهای فرودگاه مشهد نیز به همین شکل است و باید این ظرفیت افزایش پیدا کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورود مسافران نوروزی به مشهد نزدیک به ۸ میلیون نفر رسید
  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف در ایلام
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • بارندگی‌های اخیر در اهواز منجر به اتفاق خاصی نشد
  • زمان ماندگاری آب‌های سطحی کاهش یافته است
  • بیش از هفت میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی سفر کردند 
  • کشف بیش از یک کیلوگرم زعفران تقلبی در بیرجند
  • تردد ۱۸۱ هزار نفر از مرز مهران
  • رشد ۳۵ درصدی تخلیه محمولات ترانزیتی در راه آهن منطقه هرمزگان
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است