Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@19:49:01 GMT

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۱۵۶۱

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان منصوب شد

احمد جمشیدی عصر روز یکشنبه در گفت گو با ایرنا اظهار داشت: کامران شیرزادی از چهرهای شناخته شده رسانه ای کشور و باشگاه ذوب آهن که اکنون به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال این باشگاه فعالیت دارد به به عنوان مدیر جدید روابط عمومی این باشگاه معرفی شد.

جمشیدی اظهارداشت : بر این اساس جواد محمدی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان طی حکمی کامران شیرزادی را بعنوان مدیر جدید روابط عمومی وامور بین‌الملل این باشگاه منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از زحمات و تلاش های  محمد مهدی رمضانی مدیر سابق روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن تصریح کرد: شیرزای بیش از ۲۰ سال است که حوزه ورزش و رسانه فعالیت دارد و از رسانه مداران ورزشی استان و کشور هستند.

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور، دوشنبه ۲۹ مهر سال جاری، تیم سپاهان میهمان گل گهر سیرجان است و ذوب‌آهن در فولادشهر به مصاف شهر خودرو مشهد می‌رود.

 ذوب‌آهن در ۶ بازی گذشته خود هشت گل خورده و پنج گل به ثمر رساند و در رده سیزدهم لیگ ۱۶ تیمی ایران قرار دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال روابط عمومی و اطلاع رسانی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۱۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات، فرشاد مهدی‌پور در حکم مهدی عرفاتی آورده است: «نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید».

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات در این حکم تصریح کرده است: «امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (2) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور موثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید».

بر اساس این گزارش، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آماده گسترش روابط با ایران و اصفهان هستیم
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • فیلم| چرا گسترش روابط ایران و پاکستان آمریکا را نگران کرده؟
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
  • الناز سخائیان به عنوان اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران منصوب شد
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد