Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@06:15:59 GMT

ایجاد بخش قلب و داخلی در بیمارستان رازی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۱۷۱۷

ایجاد بخش قلب و داخلی در بیمارستان رازی

«قاسم جان‌بابایی» معاون درمان وزارت بهداشت با اعلام این خبر گفت: «تلاش می‌کنیم بخش‌های داخلی و قلب را در مرکز روان‌پزشکی رازی راه‌اندازی کنیم تا هم بیماران بستری در این مرکز و هم مردم منطقه از این امکانات استفاده کنند.»

جان بابایی افزود: «یکی از معضلات ما کمبود بیمارستان‌های توانبخشی است. آمادگی داریم بخشی از بیمارستان روان‌پزشکی رازی را به بیمارستان توانبخشی تبدیل کنیم که با کاربری کنونی این بیمارستان هم چندان بی‌ارتباط نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او با اشاره به قدمت زیاد بیمارستان روان‌پزشکی رازی گفت: «این بیمارستان به‌صورت مستمر در حال بهسازی و نوسازی است و شرایط خوبی برای نگهداری بیماران دارد. با این حال امیدواریم رفته رفته با ایجاد دیگر بخش‌های درمانی در این مجموعه بزرگ، نه تنها بیماران بلکه ساکنان محله‌های همجوار هم بتوانند از خدمات درمانی این مرکز بهره‌مند شوند.»

کد خبر 459583 برچسب‌ها همشهری محله

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس مرکز پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اعضای پیکر محمد امین افخمی ۲۷ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

دکتر محمد پورشمسی افزود: کبد و یکی از کلیه‌ها در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • صف‌های طولانی بیماران برای گرفتن نوبت‌های پزشکی
  • (ویدئو) سگ‌های درمانگر
  • آغاز طرح غربالگری سلامت روان دانشجویان دانشکده پزشکی در مشهد
  • اختصاص دستگاه تخصصی آنژیوگرافی عروق قلبی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد
  • آغاز فعالیت پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند
  • خریداری تجهیزات پزشکی در خراسان شمالی
  • ارتقاء بستر ارتباط پزشک با بیمار حیاتی است/ پلتفرم مناسب نوبت دهی اینترنتی باید ایجاد شود