Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف کیس‌های حاوی بازی‌های رایانه‌ای غیر مجاز در بازدید از صنوف "بازی‌های رایانه ای" در جنوب تهران خبر داد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ سرهنگ "سید محمد موسوی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: چند وقت پیش گزارشی در خصوص فعالیت غیر مجاز متصدی واحد صنفی بازی‌های رایانه‌ای در یکی از بازار‌های محله نازی آباد دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: با انجام تحقیقات تکمیلی پیرامون خبر مذکور و تأیید صحت گزارش اعلامی، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

موسوی خاطر نشان کرد: متصدی این واحد صنفی اقدام به انتشار و تکثیر لوح‌های فشرده‌ای از بازی‌های رایانه‌ای فاقد مجوز و لیبل وزارت ارشاد می‌کرد و در نهایت این لوح‌های فشرده را با قیمت‌های مختلف در اختیار مشتریان خود که اغلب از طیف نوجوانان و افراد خردسال بود، می‌گذاشت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: روز گذشته تیمی از مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پایگاه به واحد صنفی موصوف مراجعه و در بازدید انجام گرفته تعداد ۲ دستگاه کیس کامپیوتر حاوی ۱۰ هزار فیلم و بازی و انیمیشن غیر مجاز کشف کردند و با دستور قضائی واحد صنفی پلمپ شد.

جانشین پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با اشاره به اینکه خشونت و استفاده از اسلحه‌های گوناگون جزء لاینفک بسیاری از این بازی هاست، تصریح نمود: مهم‌ترین مشخصه بازی‌های رایانه‌ای حالت جنگی اکثر آن هاست و "خشونت" مهم‌ترین محرکه‌ای است که در طراحی جدیدترین و جذاب‌ترین بازی‌های رایانه‌ای به حد افراط از آن استفاده می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انیمیشن صنف بازی بازی رایانه ای غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز زیبایی غیرمجاز در شهرکرد

آذری اظهار داشت: به همت اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و با هماهنگی دادستان و دستور مقام قضایی، یک مرکز غیر مجاز در امور زیبایی در شهرکرد شناسایی و پلمب شد.

وی افزود: پارسال ۲۸ مرکز غیر مجاز فعال در امر دندانپزشکی، زیبایی، طب ایرانی و ترک اعتیاد در استان شناسایی، پلمب و به مراجع قضایی معرفی گردید.

بیشتر بخوانید

معدوم سازی ۲ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم خوراک آبزیان فاسد

آذری اضافه کرد: برخورد قانونی با افرادی که در امور پزشکی مداخله و بصورت غیرمجاز فعالیت می‌کنند ادامه دارد.

وی یادآور شد: خدماتی همچون تزریق ژل و بوتاکس و پاکسازی پوست طبق دستورالعمل وزارت بهداشت جزو خدمات پزشکی است و مراکز زیبایی بدون پزشک، مجاز به انجام این کار نمی‌باشند.

اذری از مردم خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را از طریق سامانه گویای ۱۹۰و یا شماره تلفن ۰۳۸۳۲۲۸۷۳۱۶ به اداره رسیدگی به شکایات گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به برخی اماکن عمومی
  • پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت
  • شناسایی بیش از ۱۷۰ تبعه غیر مجاز در کرمانشاه
  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد
  • کشف و ضبط ۱۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز در باخرز
  • جمع آوری و طرد ۸۰۰۰ اتباع غیرمجاز از تفرجگاه‌های استان تهران
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج
  • پلمب یک مرکز زیبایی غیرمجاز در شهرکرد
  • بیش از ۱۸۵ هزار قرص غیر مجاز در هندیجان کشف شد