Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد، داود مخلصی اظهار داشت: در راستای تامین آب شرب با کیفیت مطلوب برای شهروندان، ۳۰ ایستگاه برداشت آب در سطح شهر اردکان راه اندازی شده که در سال جاری ۶۵ هزار متر مکعب آب از این طریق توزیع شده است.

مخلصی، توجه به بحث تامین و توزیع آب با کیفیت بالا را از مسائل حائز اهمیت در این شهرستان دانست و افزود: مرمت و بازسازی مخزن ۵ هزار مترمکعبی با اعتبار ۴هزار میلیون ریال و آغاز عملیات اجرایی ساخت ایستگاه پمپاژ آب با اعتبار ۱۵ هزار میلیون ریال از اقدامات صورت گرفته توسط آبفای اردکان در شش ماه گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در راستای کاهش هدررفت آب، در سال جاری ۴۶۶ متر شبکه آبرسانی در سطح شهر اصلاح، ۱۱۲ فقره کنتور خراب تعویض و ۵۹۲ مورد حوادث شبکه و انشعاب آب رفع شد.

مخلصی عنوان کرد: در حال حاضر آب شرب شهر اردکان با جمعیت بیش از ۹۰ هزار نفر از طریق آب انتقالی، ۱۲حلقه چاه آب شرب و ۳۰ ایستگاه برداشت آب تامین می شود.

کد خبر 4751610

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد آب و فاضلاب استان یزد شهر اردکان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر قزوین گرگان شیراز شهرکرد موکب رادیو اربعین مرز شلمچه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوتیمار تحویل محیط زیست اردکان شد

سید جلال موسوی رئیس اداره حفاظت محیط زیست اردکان گفت: بوتیمار یا غم‌خورک گونه‌ای پرنده آبچر است از راسته پلیکان‌سانان، خانواده حواصیلان. ویژگی اصل این پرنده که آن را از دیگر اعضای تیره حواصیلان متمایز می‌کند، گردن کوتاه‌تر آن است. 

موسوی ادامه داد: بعد از بررسی و معاینه اولیه با توجه به شرایط گونه و آسیب جدی به بال برای درمان به دامپزشک ارجاع داده شد. 

او افزود: از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده حیات وحش آسیب دیده و حتی تلف شده موارد را به تلفن گویا ۱۵۴۰ و یا همکاران این اداره اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • استرداد ۵۰۰ میلیون ریال وجه مسروقه به مالباخته در نیکشهر
  • ۱۰ هزار تن کلزا در ایلام خریداری شد
  • برگشت ۶ هزار و ۷۰۰ ریال مالیات به مودیان تولیدکننده زنجانی
  • سیل ۱۸ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • طریق النور دانشگاه امام رضا به ایستگاه هوافضا سپاه رسید+تصاویر
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • بوتیمار تحویل محیط زیست اردکان شد
  • تامین ۶۰ درصد برق کشور از طریق بورس انرژی در سال ۱۴۰۳
  • سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد
  • ۹۰ میلیارد ریال اعتبار مرمت پل تاریخی خاتون کرج تامین شد