Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ذوب آهن امیدوار است که تیمش برابر شهر خودرو پیروز شود.

طرفداری- در چارچوب رقابت های فوتبال لیگ برتر و در هفته هفتم، دو تیم ذوب آهن و شهر خودرو فردا به مصاف یکدیگر می روند. علیرضا منصوریان، سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از این بازی شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش تسنیم؛ علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شهر خودرو اظهار داشت: 

درباره باید بگویم بازی سختی داریم، چون همیشه مصاف‌های من با یحیی گل‌محمدی سخت و نفسگیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه میزبان هستیم و هفته قبل عملکرد خوبی نداشتیم، بچه ها هم قسم شده‌اند که نتیجه خوبی بگیریم.

وی افزود:

ما هفت هفته سخت را پشت سر گذاشتیم و لیگ از این هفته برای ما دوباره شروع می‌شود. باید دقت کنیم چون فردا با تیم خوبی بازی داریم که هزینه کرده است. ما باید از اتفاقات دیدارهای قبلی درس بگیریم و سه امتیاز بازی با شهرخودرو را در اصفهان نگه داریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که چه تمهیداتی برای بازی فردا در نظر گرفته است، گفت:

در گذشته جمعیت زیادی به ورزشگاه می‌آمد تا تیم ذوب‌آهن را تشویق کند اما از زمانی که من آمده‌ام نهایتاً 500 تماشاگر به استادیوم آمده است. الان هم که 200 تماشاگر می‌آید که 180 نفر آنها را لیدرها تشکیل می‌دهند. هیچ قطعیتی وجود ندارد که حتماً در بازی فردا پیروز می‌شویم، ولی قول می‌دهم که با تمام وجود بجنگیم.

منصوریان دامه داد:

وظیفه داریم برای هویت و اعتبار خودمان و همچنین اعتبار باشگاه بجنگیم و باید این کار را به احترام پیشکسوتان و کارگرانی که از حاصل دسترنج آنها استفاده می‌کنیم انجام دهیم. من یکبار به کارخانه ذوب‌آهن رفتم و پس از آن از یزدی‌زاده مدیرعامل کارخانه خواستم یکبار لباس کارگری به تن کنم. سعی و تلاش ما حتماً باید این باشد که سربلند باشیم چون در این صورت هم منافع باشگاه و هم بازیکنان و هم ما تامین می‌شود. هفته قبل خوب نبودیم ولی قبل از آن عملکرد خوبی داشتیم. فردا باید سه امتیاز را بگیریم تا خستگی از تن‌مان بیرون برود.

وی درباره استفاده از بازیکنان جوان و همچنین با تجربه عنوان کرد:

ما پارسال حمید ملکی را در ترکیب داشتیم و امسال هم از آقاجانی استفاده می‌کنیم. او فردا در ترکیب ما حضور خواهد داشت و اگر دو سه بازی دیگر رد کند جزو خوب‌ها می‌شود. جوان‌ها تیر خلاص مربیان هستند و سعی می‌کنند با تمام وجود به میدان بروند. همچنین نفرات باتجربه‌ای همچون قاسم حدادی‌فر نیز حضور دارند که شرایط خوبی را به وجود می‌آورند.

منصوریان درباره غایبان تیمش در بازی فردا، گفت:

خوشبختانه نه محروم و نه مصدوم داریم و همه بازیکنان آسیب‌دیده نیز به شرایط لازم برای حضور در بازی فردا رسیده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص حضور بازیکنان با تجربه درست به همان شکلی که بوفون در دیدار شب گذشته یونتوس به میدان رفت و اثرگذاری خوبی هم داشت، عنوان کرد:

اولا باید بگویم که مسئولان یوونتوس به بوفون لطف کردند که او را برگرداندند و دیشب هم به او لطف شد که در ترکیب قرار گرفت. ضمن اینکه این مقایسه ربطی به هم ندارد، چرا که شرایط متفاوتی وجود دارد و این مقایسه درست نیست.

منصوریان درباره استفاده از یک دروازه‌بان جوانی به نام معراج اسماعیلی در ترکیب ذوب‌آهن و مقایسه با چهره‌هایی همچون احمدرضا عابدزاده و بهزاد غلامپور، خاطر نشان کرد:

این افتخار را داشتم که چند سال با این دروازه‌بان‌ها بازی کنم و باید این را بگویم که دروازه‌بان‌ها با اعتماد به نفس خوبی قرار می‌گیرند، ما در تیم خود نیم نگاهی به اسماعیلی داریم درست همانگونه که بیرانوند را آوردم و چهره کردم، اما او نیاز به مراقبت دارد. همچنین مسیر باشگاه به بازیکنی نیاز دارد که بتواند بار تیم را جابجا کند. محمدباقر صادقی گلر خوبی است اما نباید معراج را فراموش کنیم و اگر بتوانیم او را جا بیندازیم یک بیرانوند و مظاهری دیگر در راه است که البته باشگاه باید در این مسیر صبور باشد.

وی با اشاره به صحبت‌های گزارشگر دیدار با مس کرمان، گفت:

گزارشگر بازی به تیم ما توهین کرد و همچنین صادقی را مورد تمسخر قرار داد، درست است که صادقی گل‌های بدی خورد اما این گزارشگر از لفظ چالش مانکن استفاده کرد که من هم با تهیه فیلم صحبت‌های او به مسئول استان‌های صدا و سیما و همچنین رئیس صدا و سیما شکایتی را فرستادم و خواستم که دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد. متاسفانه برخی کارشناسان نان باشگاه ما را می‌خورند، اما مسیر دیگری را می‌روند. کسی که می‌گفت می‌خواهد در کنار زمین در کنار من قرار بگیرد، الان کار دیگری انجام می‌دهد. متاسفانه گزارشگر بازی قبلی نهایت بی‌ادبی را داشت و فکر نمی‌کنم شانسی در آینده داشته باشد. همچنین باید در خصوص دو برنامه استانی یک بازنگری صورت بگیرد. چند هفته قبل پرسپولیس مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی پیروز شد، اما در یکی از این برنامه‌ها به تیم حریف توهین صورت گرفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۱۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید

به گزارش همشهری آنلاین مجید جلالی در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید اظهار داشت: ما ۵ گزینه برای هدایت تیم فوتبال امید در نظر داریم که فقط از این ۵ نفر با یک نفر که آن هم گزینه اولمان است و یک جلسه برگزار کردیم. یحیی گل‌محمدی در همین جلسه موافقت کلی خود را با این موضوع اعلام کرد اما هنوز ما در مورد در خصوص جزئیات مثل مبلغ قرارداد صحبت نکرده‌ایم.

وی افزود : برخی موضوعات به عنوان مقدمه وجود دارد که ما باید آنها را آماده کنیم تا او در جلسه نهایی با فدراسیون فوتبال شرکت کند.

جلالی عنوان کرد: اصلا صحیح نیست ما گزینه‌های خود را مطرح کنید. ما فقط با گل‌محمدی صحبت کرده‌ایم و دو هفته پیش با این مربی صحبت کرده‌ایم. او مدتی به عنوان بازیکن زیر نطر من کار کرده است و همیشه با هم در ارتباط بودیم. یحیی ابتدا یک نقطه نظراتی داشت که می‌گفت حضور من نمی‌تواند برای تیم امید مثمر ثمر باشد اما من او را متقاعد کردم. به نظر من گل‌محمدی می‌تواند سرمربی تیم امید شود.

کد خبر 840947 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • مقصد غافلگیرکننده یحیی گل‌ محمدی مشخص شد (فیلم)
  • مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی
  • فوری؛ یحیی گل محمدی در آستانه هدایت تیم ملی امید!
  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • عکس| استوری خبرساز یحیی گل‌محمدی؛ وای بر ما!
  • (عکس) استوری خبرساز یحیی گل‌محمدی؛ وای بر ما!