Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@17:12:10 GMT

مورینیو و تمسخر سرمربی تحت فشار یونایتد!

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۲۰۶۲

مورینیو و تمسخر سرمربی تحت فشار یونایتد!

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستریونایتد صحبت های عجیبی در مورد اوله گونار سولسشر داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، با اخراج ژوزه مورینیو و انتصاب اوله گونار سولسشر در اواسط فصل قبل روی نیمکت شیاطین سرخ، شروع یونایتد با سرمربی جدید خود به قدری خوب بود که همه در آن مقطع معتقد بودند مشکل یونایتد تنها ژوزه مورینیو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در ادامه روند نتیجه گیری سولسشر تغییر کرد و حالا اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی او شنیده می شود. حالا ژوزه مورینیو در برنامه شبکه اسکای اسپورتس از فرصت استفاده کرده و به تمسخر سرمربی فعلی یونایتد پرداخته است.

 

 

ژوزه مورینیو گفت: "من علاقه دارم شغلی مانند اوله گونار سولسشر داشته باشم و همیشه در مورد آینده صحبت کنم. من فکر می کنم این یک موقعیت بسیار خوب است، قرارداد سه ساله، صحبت کردن در مورد آینده و بازیکنان جوان. فکر می کنم داشتن این موقعیت در چنین باشگاه بزرگی شغل بسیار خوبی است."

 

همچنین در ادامه بحث روی کین، هافبک پیشین یونایتد مدعی شد سرمربی جوان منچستریونایتد در این مقطع به شدت نیاز به نتایج خوب نیاز دارد.

 

هری کین گفت: "سولسشر به نتایج خوبی نیاز دارد. اینکه درباره برنامه ریزی صحبت می کنید بسیار خوب است، اما یونایتد نتایج خوب هم نیاز دارد. سولسشر باید از بازیکنانی که جذب کرده بیشتر استفاده کند. سولسشر باید از بازیکنان جدید استفاده کند، اگر برنده نشوید ، فشار بیشتر می شود. سابقه و رکورد سولسشر به اندازه کافی خوب نبوده است و شرایط باید سریع بهبود یابد."

منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو در سال ۲۰۱۳ به رئال مادرید پیوست و در طول دوران حضورش در این تیم افتخارات بسیاری از جمله قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد و به یکی از مهره‌های کلیدی و درخشان آنها در خط میانی تبدیل شد.

این ستاره برزیلی در تابستان سال ۲۰۲۲ و در کمال ناباوری در اقدامی غیر منتظره این باشگاه را ترک کرد و تصمیم گرفت پیراهن منچستریونایتد را به تن کند تا بازی در لیگ برتر انگلیس را هم تجربه کرده باشد و از آن زمان تا به حال در جمع شیاطین سرخ حضور دارد.

این بازیکن که در زمان حضورش در رئال مادرید موفق شد در پنج دوره قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند، صحبت‌های جالبی را درباره دیدار این هفته تیم سابقش برابر منچسترسیتی و پیروزی و صعود آنها به مرحله نیمه نهایی مطرح کرده است.

کاسمیرو در گفتگو با الچیرینگیتو در این باره اظهار داشت:« از تماشای بازی رئال مادرید و منچستر سیتی زجر کشیدم چون هنوز هم طرفدار متعصب و پروپاقرص رئال هستم! البته که از پیروزی آنها خوشحال شدم! هم برای رئال مادرید چون هنوز دوستان زیادی در این تیم دارم و هم برای منچستریونایتد!»

دیگر خبرها

  • ریوالدو: مورینیو گزینه مناسبی برای هدایت بارسلوناست؛ ژوزه انسانی بزرگ و یک برنده است
  • ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم
  • شکسته شدن رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج (2014/4/19) / فیلم
  • توخل به پپ رسید: هدف بعدی مورینیو است
  • ژاوی در مسیر مورینیو؛ منتقد دیروز، معترض امروز
  • ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم! / زیرنویس فارسی
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • شهرآورد همیشه شرایط و جذابیت‌های خاص خودش را دارد
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد