Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@23:11:33 GMT

پیروزی شاگران گابریل کالدرون برابر پیکان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۲۱۸۸

پیروزی شاگران گابریل کالدرون برابر پیکان

روز نخست از هفته هفتم نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز با برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی پیگیری شد که این بازی با برتری ۲ بر یک سرخپوشان به پایان رسید. مهدی ترابی (۱۹) و احمد نورالهی (۸۱) برای پرسپولیس و سعید واسعی (۳۶) برای پیکان گل زدند.

سرخپوشان تهرانی که در این دیدار تماشاگرانشان را به علت محرومیت همراه خود نداشتند بازی را تهاجمی شروع کردند و حملاتی را روی دروازه شاگردان فرکی پی ریزی کردند و در دقیقه ۱۹ توسط مهدی ترابی به گل برتری دست پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دقیقه علی علیپور درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با پاسی عرصی مهدی ترابی را در موقعیت شوت قرار داد که ضربه نه چندان محکم این بازیکن پس از برخورد با بدن بازیکن پیکان وارد دروازه شد.

چند دقیقه بعد جونیور در موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه پیکان قرار گرفت، اما تعلل این بازیکن در زدن ضربه باعث شد مدافعان حریف توپ را دور کنند.

درحالی که پرسپولیس برای رسیدن به گل دوم تلاش می‌کرد، در دقیقه ۳۶ پیکان صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه سرخپوشان شد که سعید واسعی این ضربه را به زیبایی تبدیل به گل تساوی کرد.

دو دقیقه بعد واسعی از پشت محوطه جریمه شوتی را به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد که بیرانوند این توپ را به کرنر فرستاد و این ضربه هم ثمری برای پیکانی‌ها نداشت. این پایان کار در نیمه اول نبود و پیکانی‌ها در دقیقه ۴۰ به گل دوم رسید، اما داور به نشانه آفساید این گل را نپذیرفت تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

شروع نیمه دوم با یک تعویض برای پرسپولیس همراه بود. امید عالیشاه به جای براندائو که عملکرد ضعیفی در نیمه اول داشت وارد زمین شد و بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو بست. در همان دقیقه اول سرخپوشان توسط علیپور صاحب یک موقعیت درون محوط جریمه شدند که ضربه آرام او را دروازه بان پیکان کنترل کرد.

در ۲۰ دقیقه بعد از این اتفاق پرسپولیسی‌ها توپ را در زمین پیکان به گردش درآوردند و بیشتر از حریف صاحب توپ بودند، اما در خلق موقعیت توفیق چندانی نداشتند. در دقیقه ۶۶ کالدرون دومین تعویض را انجام داد و عبدی را به جای نادری وارد زمین کرد تا قدرت تهاجمی تیمش را بیشتر کند.

پرسپولیس که در اکثر دقایق بازی تیم برتر بود، اما توان لازم برای گل زدن را نداشت بالاخره در دقیقه ۸۱ روی سانتر امید عالیشاه و ضربه سر احمد نورالهی به گل برتری دست یافت.

پس از این گل سیدجلال حسینی به جای مهدی ترابی وارد زمین شد تا کاپیتان سرخپوشان پس از مدت‌ها در ترکیب تیمش به میدان برود. در دقیقه ۸۳، اما مهدی عبدی زننده گل پرسپولیس در دربی به دلیل خطای شدید روی بازیکن پیکان با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد تا برد سرخ‌ها به خطر بیفتد.

با این حال پرسپولیس در چند دقیقه باقیمانده اجازه باز شدن دروازه اش را نداد تا با این پیروزی ۱۲ امتیازی شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال پیکان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری

به گزارش "ورزش سه"، اینتر از فرصت فوق‌العاده‌ای که رسیده بود به خوبی استفاده کرد و موفق شد با گل‌های فرانچسکو آچربی و مارکوس تورام میلان را در سن‌سیرو شکست دهد و قهرمانی‌اش در سری A را قطعی کند.

همانطور که انتظار می‌رفت، این آبی و مشکی‌پوشان بودند که بازی را بهتر از حریف همشهری آغاز کردند. آنها چندین بار به محوطه میلان نزدیک شدند اما در تهدید دروازه ناکام بودند تا اینکه در دقیقه ۱۸ ارسال کرنر دی‌مارکو با ضربه سر پاوارد در مقابل دروازه به آچربی رسید و او هم با یک ضربه سر دیگر دروازه را باز کرد.

در دقیقه ۲۵ یک بار دیگر ارسال دی‌مارکو به محوطه جریمه منجر به خلق موقعیت شد. این بار لائوتارو مارتینز به توپ رسید اما ضربه‌اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

چهار دقیقه بعد لیائو با فرار از تله آفساید با سومر در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه وینگر پرتغالی با مهار دروازه‌بان مواجه شد.

در دقیقه ۳۸ تورام پس از یک و دو با بارلا در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه‌اش با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

دقایق پایانی نیمه اول هم در حالی گذشت که اینتر بازی را در اختیار داشت و خبری از تهدید جدی بر روی دروازه‌ها نبود.

در دقیقه ۴۹ نیمه دوم اختلاف بیشتر شد. او از سمت چپ حرکت کرد و با زدن شوتش به سمت موافق، دروازه میلان را برای بار دوم باز کرد.

دو دقیقه بعد پولیشیچ می‌توانست به گل دوم اینتر پاسخ دهد اما سومر به خوبی مقاومت کرد و توپ دفع شد.

در دقیقه ۵۸ شوت خطرناک چالهان‌اغلو از پشت محوطه جریمه با واکنش عالی مایک مانیان روبرو شد.

در ادامه اینتر که به هدفش رسیده بود بازی را مدیریت کرد و شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۷۴ والی خطرناک لیائو به شکل نفس‌گیری از بالای دروازه عبور کرد.

شش دقیقه بعد میلان بالاخره به گل رسید. ارسال زیبای چوکووئزه با ضربه سر لیائو به مقابل دروازه رفت. در آنجا یک ضربه سر دیگر از گابیا به شکل خطرناکی به سمت دروازه رفت اما سومر با واکنشش توپ را به تیر کوبید، با این حال سیو او بی‌ثمر ماند و توموری روی ریباند دروازه خالی را باز کرد.

در دقایق پایانی بازی موقعیتی دیگری بر روی دروازه‌ها ایجاد نشد و تنها اتفاقات مهم بازی چند درگیری بین بازیکنان بود که منجر به اخراج دنزل دامفریز، تئو هرناندز و داویده کالابریا شد.

درنهایت بازی به پایان رسید و اینتر با کسب ۳ امتیاز بازی امشب به مقام قهرمانی سری A دست یافت.

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها