Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@04:28:42 GMT

فرکی: تصور نمی‌کردیم مغلوب پرسپولیس شویم

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۲۲۵۳

فرکی: تصور نمی‌کردیم مغلوب پرسپولیس شویم

حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان تصور نمی‌کرده است، تیمش مغلوب پرسپولیس شود. ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین فرکی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: آن چیزی که ما امروز برای خودمان مقابل تیم بزرگ پرسپولیس تصور نمی‌کردیم، شکست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ برتر فوتبال| برتری پرسپولیس در ورزشگاه خالی آزادی

 

ادامه دارد ...

R1331/P1015145/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال ایران حسین فرکی پرسپولیس پیکان تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ایران حسین فرکی پرسپولیس پیکان تهران فوتبال ایران حسین فرکی پرسپولیس پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس که تا اینجا فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته و با ارائه نمایش‌های باکیفیت عضو تاثیرگذاری در بازی‌های تماشاگرپسند پرسپولیس بوده که البته با نتایج خوب توام شده است احتمالا در آبادان هم در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت.
عالیشاه بعد از دانیال اسماعیلی‌فر که شش پاس گل داده همراه با مهدی ترابی تا اینجای فصل چهار پاس گل داده و حالا دنبال این است که در آبادان از ترابی سبقت بگیرد و به جمع گلسازهایی برسد که 5 پاس گل داده‌اند و پرسپولیس در بین آنها نماینده‌ای ندارد.

نکته جالب اینجاست که عالیشاه در بازی رفت پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان نیمکت‌نشین بود اما تنها یک دقیقه بعد از ورودش به زمین خط دفاع حریف را به‌هم ریخت و برای عمری گلسازی کرد. کاپیتان سرخ‌ها در بازی قبلی مقابل ملوان نیز با ارسالی زیبا و دقیق تنها گل سه امتیازی تیمش را برای عیسی آل‌کثیر پایه‌گذاری کرد تا فعلا با مهدی ترابی که او هم چهار پاس گل داده  در جدول بهترین گلسازهای لیگ رقابت کند.
باید دید عالیشاه که معمولا در شصت دقیقه ابتدایی هر مسابقه پرسپولیس فوق‌العاده باطراوت و شاداب بازی می‌کند و البته اثرگذاری لازم را در حرکات تهاجمی تیمش دارد در آبادان مقابل تیمی که برای نیفتادن جانانه خواهد جنگید چه کیفیتی ارائه می‌دهد و آیا باید دوباره منتظر گلسازی‌اش باشیم یا خیر.

دیگر خبرها

  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)
  • اطلاعیه فرابورس برای واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • مذاکره پرسپولیس با اوسمار برای قرارداد جدید
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است
  • اوسمار برای تیمش جلسه گذاشت
  • پرسپولیس جای استقلال را در صدر گرفت/ پیکان و استقلال خوزستان شگفتی‌سازان نیم فصل دوم