Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، رویداد بین المللی کلیماتون به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای بین المللی محیط زیست شهری است که هرساله در بیش از صد شهر دنیا به صورت همزمان برگزار می گردد و امسال شهرداری تهران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه اول و دوم آبان ماه در ستاد سمن های شهر تهران میزبان این رویداد جهانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است محوریت این رویداد بین المللی که با مشارکت اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، سازمان مدیریت پسماند و ستاد سمن های شهر تهران برگزار می شود، کاهش تولید پسماند است و بیش از 100 نفر از متخصصین دانشگاهی، سمن های محیط زیستی، دانش آموزان و دانشجویان و کانونهای محیط زیستی در آن شرکت دارند.

لازم به ذکر است این برنامه با حضور مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران، متخصصین حوزه پسماند و همچنین آیه حمداوی از شهر شیراز که به عنوان خانم پسماند صفر در کشور شناخته می شود، برگزار می شود و در انتهای مراسم به شرکت کنندگان رویداد بین المللی کلیماتون گواهینامه بین المللی اعطا خواهد شد.

قابل ذکر است در روز دوم این برنامه کارگاه ایده پردازی و مشاوره توسط مربیان و متخصصین برگزار می گردد که ایده های برتر در مسابقه ایده پردازی این رویداد بین المللی با دیگر کشورها به رقابت خواهند پرداخت و در صورت برنده شدن، جایزه 10 هزار یورویی دریافت می کنند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد بین المللی نوروتاک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ مقتدایی با اشاره به استقبال دانشجویان از برگزاری این رویداد­ ­گفت: این رویداد را سالیانه برگزار می‌کنیم و امسال رویداد نوروتاک با مشارکت جمعیتی بیش از ۱۵۰۰ دانشجوی علوم پزشکی و علوم شناختی برگزار شد. دکتر مقتدایی گفت: استفاده از علوم اعصاب در امورات روزمره زندگی و جامعه و استفاده از آن برای پیشبرد فناوری‌های نوین پزشکی باعث می‌شود خدمات بهتری به مردم ارائه شود و در حقیقت کیفیت زندگی مردم را بالا ببرد، رشته‌های علوم اعصاب می‌تواند در استفاده و توسعه فناوری‌های نوین به ما کمک کند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   در دو دهه اخیر در حوزه علوم اعصاب فعالیت‌های زیادی صورت گرفته است که یکی از نتایج آن توسعه فناوری‌های نوینی همچون هوش مصنوعی است که می‌تواند موجب افزایش کیفیت زندگی مردم شود. قرار است ­­در رویداد نوروتاک، مسائل بین رشته‌ای که مورد مناقشه است از نظر علمی فلسفی و روانشناسانه به بیان ساده بررسی و نتایج به زبان ساده به عموم مردم بیان شود. ۹ سخنران در همایش امسال نوروتک­ ­به ارائه مباحثی با موضوع صلح و تعارض - تاب آوری - ادراک زمان؛ از نورون تا تجربه ذهنی - فرمانبرداری و همراهی - توهم و خیال - نوروآرت - یک، دو، سه؛ آینده - ملال و جهل - و آگاهی در هوش مصنوعی پرداختند.

دیگر خبرها

  • سلاطین زباله تهران چه کسانی هستند؟
  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله‌گرد‌ها در تهران
  • فیلم‌های ایرانی برای اکران به «سارایوو» می‌روند
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان
  • رویداد بین المللی نوروتاک
  • اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان
  • تولید روزانه ۹۰۰ تن پسماند شهری و خانگی در استان مرکزی