Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور با ارسال نامه ای به علی اکبری مهر فرد معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی با موضوع« افزایش اعتبار مجوز های ورود vip  به مدت یک سال» نوشت: درخصوص تمدید مجوز های بهداشتی برای محموله هایی که ارز آنها حواله شده اما به دلیل منقضی شدن مدت اعتبار مجوز های ورود، تمام یا بخشی از کالا ترخیص نشده است بدینوسیله به استحضار می رساند به منظور رفع موانع کسب و کار و تسهیل در فرآیند ترخیص و توزیع کالاهای اساسی  مورد نیاز صنعت دام و طیور و  آبزیان کشور( دارو، واکسن، افزودنیها، مواد اولیه دارویی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) موضوع در کمیته تدابیر ویژه مطرح و با صدور مجوز های ورود با اعتبار یک ساله مذکور موافقت گردید؛ همچنین کالاهایی که مدت  اعتبار vip منقضی شده است نیز از تاریخ صدور مجوز دارای اعتباری یک ساله هستند. 

مستدعی است به منظور اجرای شدن موضوع، دستور فرمائید اقدامات و هماهنگی های لازم توسط دفتر فاوای وزارت مطبوع و سامانه جامع تجارت صورت پذیرد.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظور: ثبت سفارش و تخصیص ارز به واردات خودرو در حال انجام است

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه در مورد وردات خودرو قانون وجود دارد، گفت: دولت در این زمینه بر اساس قانون عمل کرده است.

به گزارش ایسنا، داوود منظور در حاشیه جلسه امروز هیا ت دولت در جمع خبرنگاران درباره روند واردات خودرو توضیح داد: هم موضوع ثبت سفارش خودرو و هم تامین ارز خودرو برای واردات بر اساس مصوبه دولت در حال انجام است.

وی افزود: گزارش خودروهای وارد شده و خودورهایی که در مرحله واردات در گمرک هستند و یا سفارش آنها انجام شده و تامین ارز شده است را همکاران ما در وزارت صمت می توانند به طور دقیق ارائه کنند.

این خبر تکمیل می شود.

دیگر خبرها

  • آمادگی وویچک شزنی برای کاهش دستمزد به منظور تمدید قرارداد با یوونتوس
  • نصاب سرمایه گذاری خارجی در ۱۶ سال گذشته، شکسته شد
  • اقتصاد زیرزمینی برچیده می‌شود
  • منظور: ثبت سفارش و تخصیص ارز به واردات خودرو در حال انجام است
  • ممنوعیت صدور مجوزهای قطع و حمل چوب تا پانزدهم فروردین
  • صدور و تمدید 155 مجوز فعالیت کارگاه صنایع دستی هنرمندان شهرستان مینودشت در سال 1402
  • منظور هرگونه اظهار در سال جدید درباره واردات خودرو را تکذیب کرد
  • واکنش منظور به خبر مخالفتش با واردات خودرو
  • منظور، خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد
  • منظو، خبر مخالفت با واردات خودرو را تکذیب کرد