Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هادی هادی‌نسب عصر یکشنبه در جلسه مشترک شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر اشکذر اظهار داشت: موضوعات مرتبط با فرهنگ که اولویت بیشتری دارند و مقتضیات جامعه امروز هستند باید در دستور کار شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرار گیرد.

وی بیان کرد: آسیب شناسی مسائل و مشکلات جامعه به ویژه مشکلات فرهنگی و اتخاذ تمهیدات لازم برای رفع این مشکلات باید دغدغه اعضا شورا فرهنگ عمومی شهرستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی‌نسب تاکید کرد: مصوبات اتخاذ شده در جلسات این شورا می تواند کمک کار مجموعه فرمانداری در اتخاذ سیاست‌های کلان شهرستان در حوزه فرهنگی باشد و ما نیز از آنها استقبال می کنیم.

امام جمعه اشکذر نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت برگزاری مناسب و در زمان مقرر جلسات شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اشکذر، بر همکاری، همدلی و هماهنگی اعضا برای دستیابی به اهداف این شورا تاکید کرد.

حجت الاسلام محمدرضا طالبیان بیان کرد: تعدد برگزاری جلسات دلیل بر تلاش در حوزه فرهنگ شهرستان نیست و مردم باید نمود عینی مصوبات جلسات شورا را در جامعه مشاهده کنند.

کد خبر 4751652

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد هادی هادی نسب شهرستان اشکذر فرمانداری اشکذر اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر قزوین گرگان شیراز شهرکرد موکب سانحه تصادف رادیو اربعین مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رفع موانع مشارکت مردم در امر تولید و تحقق دغدغه رهبری در امر اقتصاد با فرهنگ سازی مهمترین محور این جلسه بود.

امام جمعه شهرستان خوی در این جلسه گفت:با هم‌افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی شهرستان با محوریت شورای فرهنگ عمومی برای تحقق شعار سال تلاش خواهد شد.

وی بابیان‌ابنکه اقتصاد، تولید و معیشت مردم، دغدغه اصلی مقام معظم رهبری خصوصا در یک دهه اخیراست افزود:شرطی شدن اقتصاد با گره خوردن به مسایل برجام، عدم حضور مردم در متن میدان اقتصادی از جمله عواملی مهم است که موجب رکود اقتصاد می‌باشد.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی افزود:حضور و مشارکت موثر مردم در تمامی عرصه‌های کشور موجبات توفیق را فراهم می‌آورد که از جمله ان مشارکت مردم در تولید می‌تواند باشد.

برداشتن قوانین دست پاگیر، مبارزه با قاچاق، منع واردات بی رویه، فساد مالی کارشکنی‌های اداری، از جمله موارد متوجه دولت جهت تسهیل مشارکت مردم در امر تولیدمی باشد.

امام جمعه خوی تصریح کرد:مردمی سازی اقتصاد به معنای واقعی کلمه درواقع تغییر ذهینیت‌ها و اصلاح مقررات زاید می‌باشد به طوری که هر شهروند این فرصت را داشته باشد که بتواند یک کسب و کار راه بیاندازد.

فرماندار ویژه شهرستان خوی هم دراین جلسه گفت:تحقق جهش تولید با مشارکت مردم مستلزم فرهنگ‌سازی بوده و پیش نیاز‌های فرهنگی این امر باید پیش بینی شود.

وی افزود:تشکیل دبیرخانه تخصصی برای مردمی سازی اقتصاد با رویکرد رفع موانع در جهت تحقق هرچه بهتر شعارسال در اولویت قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد
  • اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است
  • لزوم ارایه برنامه جامع در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای تحقق شعار سال
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی
  • امامی: حدود ۵/۵ درصد از مصرف فرهنگی خانواده ایرانی، پوشاک است
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • وزیر فرهنگ: از طرح‌های کاربردی درحوزه حکمرانی فرهنگی حمایت می‌شود
  • از طرح‌های کاربردی در حوزه حکمرانی فرهنگی حمایت می‌شود
  • پیوست فرهنگی شعار سال در «پارلمان فرهنگی» تصویب شد