Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@07:06:05 GMT

ماجرای سرقت از خودروهای زائران اربعین چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۲۶۱۳

ماجرای سرقت از خودروهای زائران اربعین چه بود؟

  گزارش کامل گزیده‌خبرهای «تابناک جوان» را بخوانید.


اولین انسانی که به مریخ می رود یک زن است

 

وقتی یک جراحی نقاش می شود+فیلم

 

چرا ضربه خوردن انگشتان پا خیلی درد دارد؟

 

عشق ادمین دوم آمدنیوز به روح الله زم+فیلم

 

ناپدید شدن مرموز سرهنگ اماراتی بعد از یک افشاگری

 

گاف جدید ترامپ در توئیتر

 

شادی خاص مهدی ترابی پس از گل به پیکان+عکس

 

ماجرای سرقت از خودروی زائران در پارکینگ های چذابه چه بود؟

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی جام جهانی والیبال حسین فریدون فضانوردان روح الله زم شیرین نجفی نقاشی جراحی آمدنیوز امارات ترامپ مهدی ترابی پرسپولیس پیکان لیگ برتر اربعین تابناک جوان پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی جام جهانی والیبال حسین فریدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیب صحرایی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز که با حضور سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، معاونان استاندار و فرمانداران و مدیران مرتبط برگزار شد، اظهار کرد: از رویداد بزرگی مانند سالروز عملیات بازی دراز" می‌توانیم شرایط بهتری را برای استان کرمانشاه رقم بزنیم و باید از این فرصت برای بیان ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین تبیین مجاهدت‌های مردم شجاع ایران و استان کرمانشاه در برابر رژیم بعث عراق و استکبار جهانی استفاده شود.

وی با تاکید بر انجام مناسب وظایف هر کدام از دستگاه‌ها در گرامیداشت برنامه سالروز حماسه بازی دراز افزود: با توجه به فرصت چند روزه برای برگزاری مراسم سالگرد این حماسه بزرگ، دستگاه‌های اجرایی استان وظیفه دارند با نهایت کوشش در جهت برگزاری مطلوب این رویداد مهم تلاش کنند.

استاندار کرمانشاه میزبانی و برنامه ریزی مناسب برای گرامیداشت سالگرد عملیات بازی دراز را اقدامی مهم و مؤثر برای جذب بیشتر زائر در ایام اربعین به استان کرمانشاه دانست و تصریح کرد: در این مراسم ضمن گرامیداشت برنامه‌های ویژه می‌توانیم که یک مقدمه و فرصت بیشتری را برای جذب زائر اربعین با عنوان جملاتی مانند «اربعین منتظر شما هستیم و …» ایجاد کنیم.

صحرایی با اشاره به پیش بینی حضور حدود ۳۵ هزار نفر در مراسم گرامیداشت بازی دراز گفت: باید در این مراسم به شناساندن بیشتر فرصت‌ها و ظرفیت‌های خوب استان کمک کنیم و زمینه‌ای هم برای به عرصه رساندن توانمندی‌ها و صنایع دستی مردم شهرستان‌های اطراف این مراسم فراهم شود و این کار مستلزم ارائه جذابیت‌های ابتکاری است.

کد خبر 6079320

دیگر خبرها

  • توسعه ناوگان حمل و نقل در اربعین/ ممنوعیت فروش بلیت چارتری نجف
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • جزئیات دستگیری زورگیران پل صدر و ماجرای تیراندازی
  • ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای برای سفرهای اربعین توسعه می یابد
  • تشریح جزئیات دستگیری زورگیران بزرگراه صدر و ماجرای تیراندازی / هشدار پلیس به سارقان
  • هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان به شهرداری‌های ایلام پرداخت شد
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های استان ایلام
  • تکمیل طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب مهران
  • برگزاری آیین اربعین شهید امنیت در روستای گنجه ای