Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ترابی درباره بازی پرسپولیس مقابل پیکان گفت: بازی خیلی خوبی بود و پرسپولیس مخصوصا در نیمه اول خیلی خوب عمل کرد. گل‌های بیشتری می‌توانستیم بزنیم، ولی کم دقت عمل کردیم. امیدوار هستم در بازی‌های بعد بتوانیم با گل‌های بیشتری بازی را ببریم.

ترابی در جواب به این سوال که آیا هرچه به خط حمله نزدیک‌تر باشد عملکردش بهتر می‌شود گفت: بله همینطور است و این از تدابیر مربی است که چه تصمیمی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان‌شاءالله در بازی‌های بعد نزدیک‌تر به خط حمله بازی خواهم کرد و بهتر عمل می‌کنم.

او درباره عملکرد داور این دیدار نیز گفت: سیدعلی از داور‌های خوب کشور است. به نظر من در چند موقعیت قضاوت بدی داشت که ایرادی ندارد.

هافبک پرسپولیس درباره خوشحالی بعد از گل خود و نوشته روی پیراهنش گفت: من یک شخصیت ورزشی هستم و نه سیاسی و به عنوان یک فرد ورزشی متوجه شده‌ام که تنها راه نجات کشورمان اطاعت از رهبرمان است. تعجب می‌کنم مسئولان چطور این را درک نکرده‌اند. امیدوارم این اتفاق یک گوشزدی باشد برای برخی مسئولان و مردم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مهدی ترابی تیم ملی فوتبال پرسپولیس لیگ برتر تیم ملی فوتبال پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی بعد از دیدار هیجان‌انگیز پیکان و مس در جام حذفی که با شکست خودروسازان همراه بود، در نشست خبری حضور یافت.

عنایتی درباره بازی با مس گفت: در ابتدا به تیم خوب مس رفسنجان بابت صعود به مرحله بعدی تبریک می‌گویم. بازی را به دو بخش می‌توانیم تقسیم کنیم. بازیکنان باتجربه مس در شرایط پنالتی توانستند ضربات بهتری را بزنند اما از لحاظ وجهه ای، ما بازیکنان جوان را بازی دادیم زیرا لیگ برای ما خیلی مهم است. دستاورد بزرگی را برای پیکان توانستیم کسب کنیم.

او ادامه داد: بازیکنان جوان ما در آینده حرف‌ها برای گفتن دارند. فوق العاده از آنها راضی هستم و از آنها تشکر می‌کنم که در فضای سنگین رفسنجان آنچه که ما می خواستیم به معرض نمایش گذاشتند. پشتوانه خیلی خوبی برای باشگاه پیکان هستند. باشگاه پیکان همیشه در پرورش استعداد جوان، پیش‌قدم بوده است.

سرمربی پیکان با اشاره به عملکرد خوب تیمش در مصاف با مس بیان کرد: خدا را شکر که در شرایط خوب طی 120 دقیقه بازی را به ضربات پنالتی کشاندیم و در ضربات پنالتی هر چقدر زننده ضربه پنالتی خوب باشد شانس نقش اول را دارد. برای بازیهای لیگ آماده می‌شویم که بازیهای سنگینی برای تیم ما خواهد بود. ان‌شاءالله با همین شرایط و انگیزه لیگ را آماده دهیم و با شرایط خوب لیگ را به پایان برسانیم.

عنایتی درباره ترکیب اولیه تیمش و بازی دادن به جوانان گفت: باشگاه پیکان نقش پررنگی در استعدادسازی دارد و بازیکنانی را به فوتبال کشور معرفی می‌کند.  از بین بازیکنانی که بازی دادم 8-9 نفر در تهران ماندند. شرایط حساس جدول در لیگ مقداری دست و پای ما را بست و گرنه می‌توانستیم بازیکنان جوان‌تر بیشتری را با خودمان بیاوریم و اگر مقداری شانس با ما بود شاید می‌توانستیم از این مرحله عبور کنیم. ضمن اینکه باشگاه مس رفسنجان بازیکنان باتحربه‌ای دارد. شاید از نتیجه ناراحت باشم اما از دستاوردی که برای باشگاه پیکان آوردم خیلی خوشحالم.

او اضافه کرد: تمام بازیکنان ما 18 تا 20 ساله هستند. میانگین بازیکنان امروز به 22 یا 23 می‌رسید. لیست امروز ما خیلی حوشحال‌کننده است.

دیگر خبرها

  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • جشن بی‌لباس‌ها در لباس خیبر! (عکس)
  • توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس