Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند به منظور بررسی اقدامات نیروهای خادمین الحسین (ع) در روزهای نزدیک به اربعین حسینی به کشور عراق سفر کرد.

به گزارش امتداد ، دکتر صدرالدین علیپور از حضورگسترده نیروهای خدمات شهری در شهرهای کوفه، نجف، کربلا خبر داد و گفت: بیش از ۱۲۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری تحت عنوان خادم الحسین کار نظافت، پاکسازی، رفت و روب، شست و شوی و خیابان ها و جمع آوری پسماندهای رها شده در معابر فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که به منظور بررسی اقدامات آخرین روزهای نزدیک به اربعین در شهر کربلای معلی در محل اسکان نیروهای خادمین الحسین (ع) حضور و جلساتی در این زمینه برگزار کرده بود، از نزدیک آخرین اقدامات نیروها ی خدمات شهری شهرداری تهران را مشاهده ومورد ارزیابی قرار داد.

دکتر علیپور با اشاره به حضور ۸۰۰ نفر از خادمین الحسین(ع) در کربلای معلی، اظهار کرد: این افراد در حوزه نظافت، پاکسازی، رفت و روب، شست و شوی معابر و خیابان های اطراف حرم امام حسین (ع) و جمع آوری پسماندهای رها شده در معابر فعالیت کردند.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند در ادامه حضور خود درشهرکربلا از معابر تحت پوشش خادمین الحسین بازدید میدانی کرد و به منظور قدردانی در جمع نیروهای خدمات شهری حضور یافت.

علیپور با اشاره به حضور ۴۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری در شهر های نجف اشرف و کوفه، با حضور در محل اسکان خادمین الحسین در شهرهای مذکور برای بررسی اقدامات پیش رو جلساتی را به همراه کامران زنگیشه، سخنگوی ستاد اربعین شهرداری تهران با شیخ خلیفه، رئیس مزارهای کشور عراق در محل اسکان خادمین الحسین(ع) در کوفه، برگزار کرد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن

شهرداری بروجن گفت: لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر پس از بارندگی‌های اخیر شروع شده است و این عملیات ادامه خواهد داشت.

گرشاسب ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر پس از بارندگی‌های اخیر شروع شده در حال انجام است، در این پروژه به میزان هزار تن آسفالت برای لکه‌گیری خیابان‌های شهر در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: رفع خرابی ناشی از حفاری‌های انجام شده توسط ادارات مختلف و خرابی ناشی از تردد کامیون‌ها و تریلی‌ها از معابر شهری با توجه به نبود کمربندی از اهداف این عملیات است.

شهردار بروجن با بیان اینکه تمام تلاش شهرداری به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به کار گرفته خواهد شد. گفت: ترمیم و روکش آسفالت طبق اولویت‌بندی انجام خواهد شد و اولویت اصلی شهرداری ترمیم ترانشه‌های فیبرنوری است، همچنین قبل از شروع بارندگی‌ها سال گذشته، لکه‌گیری آسفالت معابر به طور گسترده به ویژه در محلاتی که کمتر کار شده بود، انجام شد.

کد خبر 746931

دیگر خبرها

  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی برگزار می‌شود
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد