Web Analytics Made Easy - Statcounter



تیم ملی هندبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک مقابل بحرین نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش فارس، تیم ملی هندبال ایران در دومین مسابقه خود در انتخابی المپیک که به میزبانی قطر در حال برگزاری است، مقابل بحرین قرار گرفت. این مسابقه در نیمه نخست با نتیجه 15 بر 13 به سود بحرین خاتمه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار ایران و بحرین در نهایت 29 بر 26 به سود بحرین تمام شد.

تیم ملی هندبال ایران در نخستین مسابقه خود با نتیجه 28 بر 27 از سد کره‌جنوبی عبور کرده بود. تیم بحرین هم در بازی اول خود 26 بر 21 کویت را شکست داده بود.

شاگردان علیرضا حبیبی در سومین مسابقه خود روز سه‌شنبه از ساعت 18:30 مقابل کویت قرار خواهند گرفت.

رقابت‌های هندبال انتخابی المپیک 2020 در منطقه آسیا از روز پنجشنبه هفته گذشته و با حضور 8 تیم برتر آسیا در دو گروه 4 تیمی در دوحه قطر آغاز شد؛ رقابت‌هایی که منجر به صعود یک تیم از آسیا به المپیک خواهد شد.

در گروه اول این مسابقات تیم‌های قطر، عربستان، هند و هنگ‌کنگ حاضر هستند و در گروه دوم هم ایران، کره‌جنوبی، بحرین و کویت حضور دارند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوضاع عجیب فوق‌ستاره فوتبال ایران در اروپا!

به گزارش "ورزش سه"، پس از مطرح شدن اخبار انتقال طارمی به اینترمیلان و امتناع ستاره ایرانی از تمدید قرارداد با پورتو، مطابق انتظار شرایط این بازیکن در تیمش متزلزل شد اما میزبان کنار رفتن او از تفکرات تاکتیکی کونسیسائو تا حدود بسیار زیادی غیرمنتظره بود.

طارمی که هشت مسابقه از 26 بازی این فصل تیمش در لیگ پریمیرا را در کل از دست داده، در هفده بازی دیگر تنها سیزده بار به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیمش قرار گرفته است و یک بار به کلی بازی نکرده است.

او در این هفده مسابقه تنها سه گل زده و یک پاس گل داده و از اتفاق چهار بار با پورتو شکست را تجربه کرده است. چهار باری که تمام شکست های این تیم را شامل شده و در واقع پورتو در بازی هایی که این مهاجم به میدان نرفته، شکست ناپذیر بوده است.

طارمی که این هفته با آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا روبرو شد و برای دقایقی در ترکیب تیمش به میدان رفت، هرچه به مقطع پایانی فصل نزدیک تر می شود، سهم کمتری در اندیشه های تاکتیکی سرمربی موفق پورتو پیدا می کند که بی تردید این موضوع با جدایی اش در پایان فصل، بی ارتباط نیست.

دیگر خبرها

  • پایان اردوی تدارکاتی تیم هندبال نوجوانان پسر ایران
  • خطای شدید روی بازیکن الهلال سیاوش یزدانی را مقره داغ کرد
  • مدافع سپاهان هزار دلار جریمه شد
  • پیروزی تیم هندبال جوانان ایران مقابل روسیه
  • تن هاخ: اراده‌ای قوی برای شکست دادن لیورپول به نمایش گذاشتیم؛ با وجود تمامی موانع همچنان می‌جنگیم
  • اوضاع عجیب فوق‌ستاره فوتبال ایران در اروپا!
  • برگزاری سه دیدار تدارکاتی تیم هندبال جوانان ایران در تهران
  • پیروزی طبیعت مقابل شهرداری ارومیه/ کار به بازی سوم کشیده شد
  • حضور 21 موی‌تای‌کار در مسابقات داخل سالن آسیا
  • حضور ۲۱ موی‌تای‌کار ایرانی در مسابقات داخل سالن آسیا