Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچستریونایتد روند بردهای رقیب دیرینه اش را قطع کرد، تا دو رکورد تاریخ لیگ برتر بدون تغییر در اختیار چلسی و منچسترسیتی باقی بماند.

طرفداری - در حساس ترین دیدار هفته نهم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد و لیورپول به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی 1-1 خاتمه یافت. نکات آماری جالب این دیدار به شرح ذیل است:

لیورپول در 9 دیدار آخر فصل 2018/19 و 8 دیدار ابتدایی فصل 2019/20 موفق به کسب برد شده بود تا با کسب 17 برد متوالی، تنها یک برد دیگر با رکورد ثبت شده توسط منچسترسیتی در فصل 2017/18 فاصله داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستریونایتد با متوقف کردن لیورپول باعث شد رکورد سیتی دست نخورده باقی بماند.

تیم های رکورددار برد متوالی در لیگ برتر انگلیس نام تیم نام مربی تعداد برد متوالی زمان منچسترسیتی پپ گواردیولا 18 آگوست تا دسامبر 2017 لیورپول یورگن کلوپ 17 مارس تا اکتبر 2019 منچسترسیتی پپ گواردیولا 15 فوریه تا آگوست 2019 آرسنال آرسن ونگر 14 فوریه تا آگوست 2002 چلسی آنتونیو کونته 13 اکتبر تا دسامبر 2016

لیورپول موفق به شروع فصل جاری لیگ برتر انگلیس با کسب 8 برد متوالی شده بود. تساوی مقابل منچستریونایتد موجب شد این تیم نتواند با رکورد چلسی تحت هدایت ژوزه مورینیو در فصل 2005/06 مساوی کند.

چلسی 2005/06 لیورپول 2019/20 ویگان 0-1 چلسی لیورپول 4-1 نوریچ چلسی 1-0 آرسنال ساوتهمپتون 1-2 لیورپول چلسی 4-0 وست برومویچ لیورپول 3-1 آرسنال تاتنهام 0-2 چلسی برنلی 0-3 لیورپول چلسی 2-0 ساندرلند لیورپول 3-1 نیوکاسل چارلتون 0-2 چلسی چلسی 1-2 لیورپول چلسی 2-1 استون ویلا شفیلد یونایتد 0-1 لیورپول لیورپول 1-4 چلسی لیورپول 2-1 لسترسیتی چلسی 5-1 بولتون - منچستریونایتد با کسب 11 امتیاز از لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ، بیشتر از هر تیم دیگر لیگ برتری از زمان روی کار آمدن یورگن کلوپ، از لیورپول امتیاز گرفته است. منچستریونایتد در 136 دیدار اخیر خانگی خود در لیگ برتر که زننده گل اول مسابقه بوده، هرگز شکست نخورده و 123 برد و 13 تساوی کسب نموده است. آخرین باری که این تیم در یک مسابقه لیگ برتر در اولدترافورد، زننده گل اول بود و شکست خورد به مارس 2009 و شکست 4-1 مقابل لیورپول باز می گردد. از سال 1984، زمانیکه منچستریونایتد در مسابقات خانگی اش در لیگ، نیمه اول را با برد به رختکن رفته است، هرگز شکست نخورده است (661 بازی). آخرین باری که این تیم در یک مسابقه لیگ در اولدترافورد، برنده نیمه اول مسابقه بود و شکست خورد به 7 می 1984 و شکست 2-1 مقابل ایپسویچ تاون باز می گردد. منچستریونایتد اولین تیم فصل جاری لیگ برتر است، که پس از پایان نیمه اول دیدار مقابل لیورپول، با برد راهی رختکن می شود. برای اولین بار از نوامبر 2001، بازیکنان انگلیسی برای هر دو تیم منچستریونایتد و لیورپول در یک مسابقه لیگ برتر گلزنی می کنند. در آن سال مایکل اوون و دیوید بکام برای دو تیم گلزنی کردند. یورگن کلوپ هرگز موفق به کسب برد در اولدترافورد مقابل منچستریونایتد نشده و چهار تساوی و یک شکست حاصل نتایجش بوده است. اوله گونار سولسشر تنها مربی لیگ برتری است که یورگن کلوپ بیش از یک بار با وی مواجه شده و موفق به کسب پیروزی نشده است. هر دو تقابل این دو مربی با تساوی خاتمه یافته است. 11 گل از 31 گل لیگ برتری مارکوس رشفورد در مقابل بیگ سیکس به ثمر رسیده است. (35 درصد) وی موفق شده دروازه لیورپول (3)، چلسی (3)، آرسنال (2)، منچسترسیتی (2) و تاتنهام (1) را بگشاید. آدام لالانا پس از 36 مسابقه ناکامی، سرانجام موفق به گلزنی برای لیورپول شد. وی آخرین بار در می 2017 و برد 3-0 مقابل میدلزبورو موفق به گلزنی برای قرمزها شده بود. اندی رابرتسون از آغاز فصل گذشته لیگ برتر 14 پاس گل داده است و به همراه ترنت الکساندر آرنولد رکورددار پاس گل در میان مدافعین در این برهه زمانی بوده اند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!

تا پیش از جدال امشب آرسنال و چلسی، سنگین‌ترین باخت چلسی مقابل آرسنال به 93 سال قبل برمی‌گشت.

طرفداری | شاگردان میکل آرتتا، آبی‌های شهر لندن را با خاک یکسان کردند.

دیدار معوقه دو تیم آرسنال و چلسی در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم امارات با برتری پنج گله شاگردان میکل آرتتا به پایان رسید. آرسنال با نتیجه 5-0 و با گل‌های لیاندرو تروسار، بن وایت (2) و کای هاورتس (2) چلسی را در خانه‌اش درهم کوبید تا موقتا به صدر جدول لیگ برتر انگلیس برسد. شکست پنج گله چلسی مقابل آرسنال اما سنگین‌ترین باخت آبی‌پوشان لندنی مقابل آرسنال بوده است.

پیش از این مسابقه سنگین‌ترین باخت چلسی مقابل آرسنال به فصل 31-1930 و 29 نوامبر 1930 در استمفوردبریج برمی‌گردد که آرسنال در آن مسابقه موفق به پیروزی 5-1 مقابل چلسی شده بود و حالا پس از 93 سال، توپچی‌ها موفق شدند که قاطع‌ترین برد خودشان برابر چلسی را به دست آورند. گفتنی است در سوی مقابل هم سنگین‌ترین شکست آرسنال برابر چلسی به فصل 14-2013 برمی‌گردد که چلسی با نتیجه 6-0 برابر آرسنال به پیروزی رسیده بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • هوادار خردسال چلسی و دلی که شکست؛ قرار بود بجنگید! / عکس
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند