Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان تیم لیورپول که تا پایان هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تمامی  رقبای خود را شکست داده بودند امشب نتوانستند منچستریونایتد را از پیش رو بردارند اما متحمل شکست نیز نشدند.
شاگردان «یورگن کلوپ» که برای برگزاری حساس‌ترین دیدار هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر جزیره مقابل منچستر یونایتد در ورزشگاه «اولدترافورد» (تئاتر رویاها) به میدان رفته بودند اسیر تدابیر «اوله گنار سولسشر» شده و در آستانه شکست مقابل منچستر یونایتد قرار گرفتند اما لالانا با گلزنی در دقیقه ۸۵ بازی را به تساوی کشاند و مانع از شکست تیمش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار تماشایی که با نتیجه یک بر یک تمام شد «مارکوس رشفورد» در دقیقه ۳۷ برای شیاطین سرخ گلزنی و همانطورکه پیش‌تر گفته شد لالانا بازی را با گلی که در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند مساوی کرده و از شکست تیمش جلوگیری کرد.
بازیکنان ۲ تیم در دقایق ابتدایی نیمه نخست یکدیگر را به دقت ارزیابی کردند رفته رفته یخ بازی شکست و شاهد حملات متوالی بازیکنان روی دروازه حریف بودیم.

درگیری بازیکنان منچستریونایتد و لیورپول برسر تصاحب توپ


اما آنان در بهره مندی از موقعیت‌های به دست آمده ناکام بود و فرصت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت.
سرانجام در دقیقه ۳۷ قفل دروازه‌ها شکست و رشفورد دروازه «آلیسون بکر» را گشود و تیم خود را پیش انداخت.
«مارتین اتکینسون» که قضاوت این دیدار را بر عهده داشت بلافاصله پس از این گل با اعتراض کادر فنی و بازیکنان لیورپول که معتقد به خطای بازیکن حریف به روی هافبک خود بودند، مواجه شد و تصمیم گرفت از VAR ‌ بهره گیرد و این گل را پس از بازبینی پذیرفت. در دقیقه ۴۴ «سادیو مانه» برای لیورپول گلزنی کرد اما این بار کادر فنی و بازیکنان منچستریونایتد نسبت به این گل اعتراض کرده و  پس از بررسی VAR به علت برخورد توپ با دست مانه این گل مردود اعلام شد.
در نیمه دوم باز هم نبرد تماشایی را از بازیکنان ۲ تیم شاهد بودیم اما گلی به ثمر نرسید.


در ادامه یورگن کلوپ که به هیچ وجه نمی‌خواست تیمش در این دیدار بازنده باشد دست به تغییراتی در ترکیب تیم زد و با تعویض طلایی که انجام داد توانست تیمش را از شکست برهاند.
ترکیب منچستریونایتد:
داوید دخه آ، وان بیساکا، مگوایر، لیندلوف، مارکوس روخو، مک تومینای، فرد، جیمز، پریرا، یانگ و مارکوس رشفورد.
ترکیب لیورپول:
 آلیسون بکر، الکساندر آرنولد، جوئل ماتیپ، ویرجیل فن‌دایک، رابرتسون، فابینیو، هندرسون، واینالدوم، مانه، اوریگی، فیرمینو.
«آلکس فرگوسون» ‌مربی افسانه ای منچستریونایتد امشب در ورزشگاه «اولد ترافورد» حاضر شد و این دیدار را از نزدیک به تماشا نشست.
«گرت ساوت گیت» سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس نیز برای تماشای این دیدار به ورزشگاه خانگی شیاطین سرخ رفت و این بازی را از نزدیک مشاهده کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیورپول یورگن کلوپ لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد داوید دخه آ ویرجیل فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست قعرنشین لیگ یک مقابل استقلال ملاثانی

استقلال ملاثانی تیم قعرنشین لیگ دسته اول فوتبال را در دیداری خارج از خانه شکست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، از ساعت 16:15 امروز (سه‌شنبه) در سومین روز از هفته بیست‌وهفتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور خوشه طلایی میزبان استقلال آبی‌پوش ملاثانی بود که در پایان با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.

علی فاتح در دقیقه 19 و دانیال مومنی در دقیقه 40 برای میهمان گلزنی کردند تا این تیم با پیروزی زمین بازی را ترک کند.

بعد از پایان این دیدار خوشه طلایی با 15 امتیاز در رده هجدهم و قعر جدول جای دارد و استقلال ملاثانی با 33 امتیاز در جایگاه دوازدهم جای گرفته است.

همچنین  بعد از پایان دیدارهای هفته بیست‌وهفتم لیگ دسته اول، خیبرخرم آباد با 61 امتیاز صدرنشین است و چادرملو با 56 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شکست قعرنشین لیگ یک مقابل استقلال ملاثانی
  • در اتفاقی عجیب قرمز‌ها آبی‌ها را صدرنشین لیگ برتر کردند
  • قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
  • خوشحالی هواداران آرسنال پس از پایان بازی لیورپول و شکست مقابل کریستال پالاس / فیلم
  • یورگن کلوپ: احساس مزخرفی دارم؛ قهرمانی؟ احمق نیستم
  • پیش‌بینی روز گذشته گواردیولا: لیورپول و آرسنال قطعا پیروز می‌شوند!
  • باخت خانگی لیورپول و آرسنال؛ هدیه آسمانی پپ!
  • دومین شکست ویرجیل فن دایک در آنفیلد با پیراهن لیورپول
  • حمله عقاب‌ها به آنفیلد؛ کریستال پالاس باز هم جام لیورپول را ربود؟
  • منچستریونایتد و ثبت رکورد منفی تاریخی؛ 574 شوت دریافتی در یک فصل!