Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: از ۲۰ مهرماه لغایت ۲۷ مهرماه تردد ۶ میلیون و ۲۶۰ هزار و ۱۸۱ خودرو در محورهای مواصلاتی خوزستان ثبت شد که ساعت اوج تردد بین ۱۷ تا ۱۹ بود.

او افزود: بیشترین حجم تردد در محور ماهشهر - بندر امام خمینی(ره) و بالعکس با ثبت تردد بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو و بهبهان به سراهی آغاجاری با تردد بیش از ۱۴۸ هزار دستگاه خودرو به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: وسایل نقلیه سنگین با بیش از ۹۶۰ هزار خودرو، ۱۵ درصد ترددهای صورت گرفته را به خود اختصاص دادند.

بهرامی نیا ادامه داد: در این مدت تردد ۱۴۴ هزار و ۲۰۵ خودرو در محور بستان به چذابه و بالعکس ثبت شد که نسبت به هفته قبل خود افزایش ۱۹ درصدی را نشان می دهد.

او با اشاره به کاهش پنج درصدی تردد در محور خرمشهر به شلمچه و بالعکس نسبت به هفته قبل، بیان کرد: در محور یاد شده تردد ۲۳۰ هزار و ۶۲۰ خورد به ثبت رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تصریح کرد: به رغم افزایش تعداد خودروها، شاهد تردد روان در محورهای مواصلاتی استان بودیم.

انتهای پیام/ د

تردد خودرو در محورهای مواصلاتی خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین حسینی حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۴۲۰ کیلوگرمی تریاک از خودروی لکسوس

۴۲۰ کیلوگرم تریاک توسط نهادهای امنیتی از خودروی لکسوس در محورهای مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، با اشراف اطلاعاتی یکی از ارگان‌های امنیتی سیستان و بلوچستان و در راستای پایش محورهای مواصلاتی استان، تردد مشکوک یک دستگاه خودرو لکسوس در محدوده شهرستان سراوان تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت.

در جریان تعقیب این خودرو، سرنشینان در محور خاش- زاهدان ضمن تیراندازی سمت ماموران اقدام به فرار کردند.

در ادامه طی تعقیب و گریز در نهایت سرنشینان خودرو مذکور را رها کرده که در پاکسازی خودرو مقدار 420 کیلوگرم تریاک و دو قبضه سلاح کلاشینکف کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • کشف محموله سنگین تریاک در خودروی لکسوس
  • کشف محموله ۴۲۰ کیلوگرمی تریاک از خودروی لکسوس
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • ثبت بیش از ۵۵۹ هزار تردد بین استان مازندران و استان‌های مجاور
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی