Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویترز گزارش داده که نخست‌وزیر لبنان برای انجام اقدامات اصلاحی با شرکای خود در دولت موافقت کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، «سعد الحریری» نخست‌وزیر لبنان برای حل وضعیت فعلی لبنان که منجر به اعتراضات مردمی در این کشور شده، طرحی اقتصادی را پیشنهاد داده است و به گزارش شبکه خبری «ال‌بی سی»، احزاب لبنانی موافقت خود را با این طرح اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری رویترز یکشنبه شب خبر داد که «سعد الحریری» نخست‌وزیر لبنان با شرکای خود در دولت این کشور بر سر انجام اقدامات اصلاحی موافقت کرد.

رویترز همچنین گزارش داد که دولت لبنان به ریاست الحریری احتمالا فردا (دوشنبه) نشستی را برای تصویب اقدامات اصلاحی برگزار می‌کند.

وبگاه لبنانی «اخبار الیوم»، مفاد ۲۴ گانه طرح الحریری را پیش‌تر اعلام کرده بود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت مجلس با کلیات تشکیل سازمان نوآوری دفاعی (سپند)

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با کلیات طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی (طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وزارت دفاع) موافقت کردند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رسیدگی به گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی که با عنوان طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع شناخته می‌شود، در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) قرار داشت.

وکلای ملت پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان با کلیات طرح مذکور موافقت کردند طبق روال بررسی طرح ها، پس از آن نمایندگان وارد بررسی جزئیات این طرح می‌شوند.

دیگر خبرها

  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • مجلس با تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات موافقت کرد
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس
  • پلیس انگلیس دو نفر را متهم به جاسوسی برای چین کرد
  • موافقت مجلس با تشکیل سازمان سپند
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است
  • موافقت مجلس با کلیات تشکیل سازمان نوآوری دفاعی (سپند)
  • مجلس با تقویت سازمان سپند وزارت دفاع موافقت کرد