Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویدیو؛ محمدحسین کنعانی زادگان: بازی به بازی رو به جلو حرکت می کنیم؛ هدف پرسپولیس قهرمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شش هفته تا پایان لیگ بیست و سوم باقی مانده، پرسپولیس و استقلال رقابت نزدیک و پیچیده خود برای رسیدن به جام قهرمانی را ادامه می‌دهند و در این بین بسیاری از هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند که تیم آنها با ارائه نمایش بهتر، مستحق جام قهرمانی است و تیم حریف به دلیل آنچه آنها نمایش تدافعی می‌خوانند، از این شایستگی برخوردار نیست.

ویدئو: 330737

اما اوسمار نظر دیگری دارد و صحبت خود را اینطور شروع می‌کند: تیمی قهرمان می‌شود که آخر فصل بیشترین امتیاز را داشته باشد و امیدوارم این تیم پرسپولیس باشد.

او در پاسخ به این سوال که از بین دو مدعی قهرمانی کدام یک تیم بهتری هستند؟ توضیح داد: پاسخ به این سوال سخت است. فوتبال جالب است و همه آن را دوست دارند، چون روش‌های مختلف بازی دارد. ۱۰ دیگر کسی درباره بازی تیم‌ها حرف نمی‌زند و همه فقط یادشان است که کدام تیم قهرمان شده است. برای اینکه بگوییم تیمی خوب بوده، باید قهرمان شود. اگر قهرمان شویم همه از ما یاد می‌کنند و می‌گویند خوب بازی کرده و قهرمان شده است.

این سرمربی برزیلی درباره دو گانه نتیجه‌گرایی و نمایش زیبا نیز اینطور صحبت کرد: در لیگ تیمی که خوب بازی کند، توجه بیشتری جلب می‌کند و قهرمان می‌شود. در بازی‌های حذفی مهم پیروزی است اما در مجموع در فوتبال، وقتی خوب بازی کنی، برنده می‌شوی. در بلند مدت تیمی که خوب بازی کند برنده است.

اوسمار در خصوص شهرآورد نیز گفت: دربی در همه جای دنیا سخت است. ما سعی کردیم بازی‌ای همه همیشه انجام می‌‌دهیم داشته باشیم، اما در دربی احساسات خیلی دخیل است و جو تماشاگران، شرایط بازی را تغییر می‌دهد و حتی برای داوری هم سخت است. ما همه تلاش‌مان را کردیم که برنده شویم، به خصوص که بازی روی صدر جدول تاثیرگذار بود. اما الان هستیم و زنده‌ایم و تا آخر هم مبارزه می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • ترکیب ذوب آهن برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است
  • رضاوند: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است
  • سرنوشت قهرمانی دست استقلال است
  • انگشت بی‌ادب بازیکن پرسپولیس رو به چه کسی بود؟
  • این پرسپولیسی یک ذخیره مطمئن و چابک برای گئورگی
  • دلیل شادی غیر متعارف بازیکن پرسپولیس مشخص شد
  • سنگاپور میزبان تکواندوی مجازی قهرمانی جهان