Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، صدها زن برای اعتراض و جلب توجه افکار عمومی به مساله خشونت خانگی علیه زنان در یکی از میدان‌های اصلی شهر پاریس تجمع کردند و گروهی از آنها با دراز کشیدن روی زمین به اصطلاح "مرگ" را به نمایش گذاشتند.

 

این تجمع اعتراضی عصر روز شنبه ۱۹ اکتبر در "پلاس دو لا رپوبلیک"، از میدان‌های اصلی مرکز پاریس، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش خبرگزاری رویترز و بر اساس آمارهای رسمی از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون بیش از ۱۲۰ زن در فرانسه در نتیجه خشونت‌های خانگی جان خود را از دست داده اند.

 

بر اساس آمار وزارت کشور فرانسه، در سال ۲۰۱۷، صد و سی زن به دست همسر یا شریک زندگی خود کشته شدند، در حالیکه یک سال قبل آن، ۲۰۱۶ این آمار ۱۲۳ زن بوده است.

 

تجمع کنندگان که به دعوت انجمن‌های غیردولتی مدافع حقوق زنان در این برنامه شرکت کرده بودند، در حالیکه اسامی قربانیان خشونت‌های خانگی را در دست داشتند ابتدا روی زمین دراز کشیدند و پس از برخاستن با هم فریاد زدند که حتی یک نفر دیگر هم نباید قربانی خشونت خانگی شود: "یک نفر دیگر هم نه!"

 

«نه یکی دیگر» کارزاری است که در سال ۲۰۱۵ در اعتراض به خشونت‌ علیه زنان در آرژانتین شکل گرفت.

 

ساندرین بوچیت، که رئیس یک انجمن حمایت از قربانیان خشونت‌های خانگی است و خواهر خودش به دست شریک زندگی اش در مقابل چشمان دختر ۷ ساله اش به آتش کشیده و کشته شده، به رویترز گفت که بالا رفتن آمار قربانیان خشونت خانگی "غیرقابل قبول است."

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: خشونت خانگی قتل زنان قتل فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ در این گلخانه ها، انواع صیفی جات، درخت و گل و گیاه پرورش داده و نهال، بوته و محصول آن عرضه می‌شود.

محصولات این گلخانه ها، مشتری‌های مشتاق و ثابت خود را هم دارد.

اکنون در ۹۵ هکتار گلخانه در استان گلستان، سالانه ۱۳ هزار و ۲۰۰ تُن سبزی، صیفی و میوه، ۱۱ میلیون گلدان گل و ۱۸ میلیون نشا تولید می‌شود.

برنامه ریزی شده است که تا سال ۱۴۰۵ وسعت گلخانه‌ها در استان به ۲۲۰ هکتار برسد و میزان تولید، تا ۲ و نیم برابر افزایش یابد.

افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی، صرفه جویی در مصرف آب، ایجاد اشتغال پایدار و تحقق ارزش افزوده در بخش کشاورزی، از مزایای کشت گلخانه است.

تسریع و تسهیل در روند صدور مجوز‌ها و پرداخت تسهیلات بانکی تا ۸۰ درصد هزینه‌های طرح، از اقدامات حمایتی و تشویقی جهادکشاورزی برای توسعه کشت گلخانه‌ای است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجمع اعتراض‌آمیز مردم شیراز در محکومیت جنایات اسراییل
  • تجمع اعتراض آمیز دانشجویان قمی به جنایات صهیونیست‌ها
  • تجمع مردم ارومیه در محکومیت جنایات رژیم‌صهیونیستی برگزار شد
  • تجمع اعتراضی مردم ارومیه در محکومیت کشتار زنان و کودکان غزه
  • قرائت ترجمه شعر شاعر لنجانی در تجمع بانوان در حمایت زنان غزه + فیلم
  • ببینید | بررسی ۷۵ سال خشونت جنسی اسرائیل علیه زنان فلسطینی!
  • تجمع بانوان اصفهانی برای دفاع از مقاومت مردم فلسطین
  • افزایش حجاب در فرانسه با وجود سخت‌گیری‌های دولتی
  • رونق گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در گلستان
  • تجمع بانوان خورموجی در حمایت از زنان و کودکان غزه