Web Analytics Made Easy - Statcounter

"احمد الصحاف" سخنگوی وزارت امور خارجه عراق روز یکشنبه در اظهاراتی در واکنش به برخی اخبار منتشر شده مبنی بر انتقال تروریست های خارجی و خانواده های آنان از سوریه به عراق توسط آمریکا،  گفت که کشورش تنها تروریست های داعش تبعه عراق و خانواده هایشان را تحویل می گیرد و آنها را محاکمه خواهد کرد. 

وی تاکید کرد که بغداد تروریست های خارجی که در خارج از عراق دست به انجام عملیات تروریستی زده اند را تحویل نخواهد گرفت و سرنوشت آنان را به خود مربوط نمی داند بلکه این دولت هایشان هستند که باید درباره آنان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اظهارات سخنگوی وزارت امور خارجه عراق همزمان با انتشار اخباری از جمله به نقل از منابع رسمی سوریه صورت می گیرد که گفته اند آمریکا ۲۳۰ تروریست خارجی را از زندان های سوریه به عراق منتقل کرده است. 

تکمیل می شود..

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۳۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!

عملکرد تیم اریک تن هاخ باعث شده تا تعدادی از هواداران منچستریونایتد، شروع به پس دادن بلیت فصل خودشان کنند. 

طرفداری | اریک تن هاخ در کنفرانس مطبوعاتی جدید خودش به آنهایی که پیروزی تیمش مقابل کاونتری سیتی را شرم آور توصیف کردند، ایراد وارد کرد و از نتایج تیمش دفاع کرد. 

به گزارش تایمز، این در حالی است که که منچستریونایتد با ارائه یک عملکرد ضعیف، برتری سه گله اش را از دست داد و در نهایت به ضربات پنالتی برای شکست دادن تیم چمپیونشیپی نیاز داشت، اتفاقی که به طور واضح باعث کاهش اعتماد به نفس در بین برخی از هواداران این باشگاه شده است.

باشگاه منچستریونایتد، روز دوشنبه بعدازظهر با ارسال پیامی به اعضای باشگاه، به آنها اطلاع داد که به دلیل «بازگرداندن تعداد زیادی از بلیت‌ها توسط دارندگان بلیت های فصلی»، بلیت‌های بیشتری برای بازی روز چهارشنبه مقابل شفیلدیونایتد در دسترس قرار گرفته است.

تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق