Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار کونته به جای سرمربی اینتر در نشست خبری پس از بازی با ساسولو به اظهار نظر پرداخت. ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از برتری 3-4 تیم فوتبال اینتر مقابل ساسولو در هفته جاری رقابت‌های سری A، آنتونیو کونته، سرمربی نرآتزوری به خاطر تب شدید در کنفرانس خبری شرکت نکرد و به جای او، دستیارش کریستین استلینی به اظهارنظر درباره بازی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او اظهار داشت: کونته  قبل از بازی کمی تب داشت اما خوشبختانه این موضوع مانع از حضور او در کنار زمین نشد و مثل همیشه با تمام توان خود، تیم را برای 90 دقیقه هدایت کرد. کونته پس از بازی  خسته بود و تاثیر تب را احساس می‌کرد. به همین دلیل من به جای او برای صحبت با شما حاضر شدم. همیشه انجام بازی‌هایی که پس از تعطیلی رقابت‌های ملی انجام می‌شوند، دشوار است. این موضوع در مورد خیلی از تیم‌ها صدق می‌کند. برای بیشتر از 60 دقیقه از زمان بازی، اینتر بازی خوبی ارائه داد اما سپس از دقیقه  75 با افت مواجه شدیم. باید این موضوع را بررسی کنیم.

 او در ادامه افزود: به طور کلی خوب کار کردیم اما هنوز کار زیادی برای انجام دادن  داریم.در دقایق پایانی انرژی بازیکنانمان تحلیل رفت و حتی از نظر ذهنی با افت مواجه شدیم. قادر نبودیم توپ را به زمین ساسولو بیاوریم و آن را حفظ کنیم. آنها نیز به ریتم و فشار خود افزودند. با 2  بار از دست دادن توپ، گل‌های ساده‌ای دریافت کردیم. باید در دقایق پایانی مسابقات آرامش بیشتری از خودمان نشان دهیم.

جدول رده‌بندی سری A

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترمیلان اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۳۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری

شاگردان سیمونه اینزاگی با غلبه بر رقیب دیرینه و همشهری خود، شیرینی مضاعفی به بیستمین قهرمانی‌شان در رقابت‌های سری A ایتالیا بخشیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از بوندس‌لیگا، سری A به دومین لیگ در میان پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا تبدیل شد که قهرمانش در فصل 24-2023 مشخص می‌شود. این افتخار نصیب پیشتاز بلامنازع کورس قهرمانی رقابت‌ها یعنی اینتر شد که از مدتی پیش شمارش معکوس برای رسیدنش به اسکودتو آغاز شده بود. این اتفاق اما برای نراتزوری و هوادارانش لذتی دو چندان داشت چون در شبی رقم خورد که آنها رقیب همشهری خود، میلان را هم در دربی دلامادونینا شکست دادند.

در آخرین بازی هفته سی‌و‌سوم سری A، شب گذشته (دوشنبه) اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو به‌عنوان میهمان به مصاف میلان رفت و این بازی را با نتیجه 2 بر یک برد. گل‌های فرانچسکو آچربی در دقیقه 18 و مارکوس تورام در دقیقه 49 رقم زننده بیست‌وهفتمین پیروزی نراتزوری در این فصل شدند تا اینزاگی و مردانش در فاصله پنج هفته به پایان فصل عملاً دست نیافتنی شده و به این ترتیب قهرمانی آنها مسجل شود. تنها گل میلان هم در دقیقه 80 توسط فیکایو توموری رقم خورد. دیگر اتفاق مهم این بازی اخراج تئو هرناندس بازیکن میلان و دنزل دومفرایس مدافع اینتر در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم با دریافت کارت قرمز مستقیم به دلیل درگیری فیزیکی با یکدیگر بود. تنش‌های بازی اما به این درگیری ختم نشد و در آخرین دقیقه مسابقه نیز درگیری دیگری رخ داد که در پی آن داویده کالابریا کاپیتان میلان هم به دلیل ضربه آرنجی که به داویده فراتسی بازیکن اینتر زد کارت قرمز گرفت.

ژانگ: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد

 

اینتر با پیروزی در دربی دلامادونینا ضمن دبل کردن برای غلبه بر همشهری در این فصل سری A (آبی‌و‌مشکی‌ها بازی رفت را 5 بر یک بردند) اتفاقی تاریخی را هم رقم زدند. این بیستمین قهرمانی اینتر در بالاترین سطح از فوتبال باشگاهی ایتالیا بود و به این ترتیب از فصل آینده تعداد ستاره‌های روی پیراهن این تیم به دو عدد افزایش پیدا می‌کند. اینتر که آخرین قهرمانی‌اش را سال 21-2020 با هدایت آنتونیو کونته جشن گرفته بود، بعد از یوونتوس تنها تیم کالچوست که پیراهنش دو ستاره می‌شود.  همچنین سیمونه اینزاگی برای اولین بار قهرمانی در سری A را به‌عنوان مربی تجربه می‌کند. او پیش از این قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام را برای اینتر به ارمغان آورده بود.

نتیجه این بازی اما میلان را 69 امتیازی نگه داشت و با توجه به تساوی یکشنبه شب یوونتوس رده سومی، حاشیه امنیت روسونری به پنج امتیاز کاهش یافت. این در شرایطی است که شاگردان استفانو پیولی هفته بعد میهمان همین یوونتوس خواهند بود.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری
  • درگیری بازیکنان میلان و اینتر در دقایق پایانی و اخراج دومفریز و تئو هرناندز از زمین (میلان 1-2 اینتر)
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد