Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:25:24 GMT

کشته شدن چندین سرباز آمریکایی در تمرینات نظامی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۳۴۵۸

کشته شدن چندین سرباز آمریکایی در تمرینات نظامی

سه سرباز آمریکایی در تمرینات نظامی در ایالت جورجیای این کشور کشته شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در جریان یک حادثه در تمرینات نظامی ارتش آمریکا در ایالت جورجیا امروز (یکشنبه) سه سرباز کشته و سه تن دیگر در بیمارستان بستری شدند.

به گفته رسانه‌های آمریکایی، این حادثه زمانی رخ داد که نیروهای نظامی یگان یکم زرهی در پایگاه «فورت استوارت-هانتر» در حال جابه‌جایی در یک خودرو نظامی «بردلی» بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی نظامیان کشته‌شده در این حادثه هنوز منتشر نشده است. وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که در حال تحقیق در مورد این حادثه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتش آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک پروژه کارگاهی در شرق تهران خبر داد و گفت: در این حادثه ۶ نفر جان خود را از دست دادند. - اخبار اجتماعی -

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در ساعت 13 و 2 دقیقه ظهر امروز وقوع یک آتش‌سوزی در سوله‌ای با چند اتاقک به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد که در ادامه نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: محل آتش‌سوزی یک اتاقک به مساحت 10 متر بوده که در این حادثه 6 نفر کشته و یک نفر مصدوم شده که تحویل عوامل اورژانس شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: کارگران کشته شده از اتباع بوده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نابرابری‌های نژادی درون اتاق‌های اعدام در آمریکا
  • روزنامه اسراییلی: اسرائیل مسئولیت حادثه در اصفهان را نمی پذیرد
  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • فیلم/ سرباز آمریکایی کیست؟
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • آتش سوزی کارگاه ساختمانی در تهران ۶ کشته داشت
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • دستگیری ۲ جاسوس روسی در ایالت بایرن آلمان