Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@05:05:00 GMT

۱۳ مصدوم در یک تصادف زنجیره‌ای در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۳۵۱۰

به گزارش تابناک به نقل از فارس، علی‌آقا یحیایی با اشاره به وقوع دو سانحه رانندگی در محور‌های استان سمنان در روز جاری اظهار کرد: وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور گرمسار- تهران، به مصدومیت ۱۳ نفر منجر شد.

وی بیان کرد: بر اثر تصادف هفت دستگاه خودرو و واژگونی یک دستگاه تریلر در جاده خروجی سردره گرمسار؛ ۱۳ نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان ادامه داد: دو نفر از مصدومان با آمبولانس هلال‌احمر در حال انتقال بودند که این خودرو نیز واژگون و تکنسین امداد هلال‌احمر هم در این حادثه زخمی شد.

یحیایی از انحراف و سقوط خودروی پژو ۲۰۷ از ارتفاع در کیلومتر ۲۰ محور آبسرد به ایوانکی خبر داد و گفت: در این سانحه نیز سه نفر حادثه‌دیده و مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: دو مصدوم توسط اورژانس و یک مصدوم توسط هلال‌احمر و با تلاش نجاتگران پایگاه امداد جاده‌ای شهید قاسمی ایوانکی به مرکز درمانی منتقل شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی جام جهانی والیبال حسین فریدون تصادف زنجیره ای جاده گرمسار تهران سانحه رانندگی پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی جام جهانی والیبال حسین فریدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۳۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج فوتی و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران در مسیر اردبیل به آستارا، پنج نفر جان خود را از دست دادند و ۱۸ نفر مصدوم شدند.

حمید قویدل روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۳/۵۰ صبح امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ بدنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، بلافاصله امدادگران جمعیت هلال احمر و نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه پنج نفر جان خود را از دست داده و ۱۱ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج دستگاه آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل و هفت مصدوم دیگر توسط ۴ دستگاه آمبولانس استان گیلان به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل مسیر این اتوبوس از استان آذربایجان شرقی به سمت گیلان بوده است که بامداد امروز دچار سانحه شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سه کشته در واژگونی یک پژو در کرمان واژگونی جرثقیل در ولنجک تهران ۲ مصدوم داشت (+فیلم) واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۲۷ نفر مصدوم شدند

دیگر خبرها

  • ۲۲ مصدوم در سوانح رانندگی کرمان
  • واژگونی مرگبار اتوبوس در این گردنه با ۵ فوتی
  • ۵ کشته و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • پنج فوتی و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان
  • تصادف منجر به فوت در جاده بهشهر - نکا
  •  تصادف در بوشهر یک فوتی و ۵ مصدوم برجا گذاشت 
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور ایواوغلی- خوی با ۵ مصدوم
  • تصادف پراید و پژو ۴۰۵ در محور ماکو _ شوط با ۵ مصدوم و یک نفر فوتی 
  • ۵ کشته و ۷۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان