Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

گلزار در اینستاگرام خود نوشت: من عادت کرده‌ام خود را در دل عمیق‌ترین دریا‌های ناشناخته غرق کنم تا به هر اجباری، شنا کردن بیاموزم.

خود را تا مرتفع‌ترین قله‌ها برسانم و با هراسِ سقوط، پرواز کنم ...

و در دل صعب‌ترین طوفان‌ها بایستم و جسور بودن و قوی‌تر شدن را بلد شوم.

برای کسی، چون من، سنگ‌ها، ایده‌هایی تازه‌اند برای اندیشیدن

و موانع؛ دلیلی برای بلندتر پریدن!

سختی‌ها؛ پل‌های باریکی برای رسیدن‌اند و مشکلات؛ حریف‌های ناپخته‌ای برای جنگیدن و قوی‌تر شدن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای من؛ هیچ بن بستی پایانِ راه نیست، حتی اگر مسیر زیادی طی کرده باشم، حتی اگر تمام مسیر را دویده باشم

من، اما می‌مانم و می‌ایستم و راه‌های تازه‌ای می‌سازم.

من، اما ادامه می‌دهم.

من، اما پیروز می‌شوم

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید در جستجوی واکنش به سرپیچی نتانیاهو از برنامه جنگی بایدن

کاخ سفید باید برای مواجهه با این احتمال آماده شود که رژیم صهیونیستی هشدارهای واشنگتن درباره حمله زمینی به شهر رفح را جدی نگیرد.

به گزارش ایسنا، کاخ سفید سعی دارد برای وضعیتی آماده شود که در آن رژیم صهیونیستی به توصیه‌های کاخ سفید توجهی نشان نداده و حمله زمینی به شهر رفح را آغاز کند.

شبکه خبری «ان.بی.سی» روز شنبه گزارش داد این بحث‌ها در حالی مطرح شده که نگرانی چهره‌های دموکرات کنگره آمریکا از احتمال نادیده گرفته‌شدن هشدارهای کاخ سفید نسبت به حمله زمینی به شهر رفح، افزایش یافته است. رژیم صهیونیستی در هفته گذشته یک گام به حمله زمینی به این شهر جنوبی نوار غزه نزدیک‌تر شد.

نشریه پالتیکو اما روز چهارشنبه گذشته نوشت مقامات ارشد آمریکایی به طور خصوصی به همتایان صهیونیستی خود گفته‌اند که دولت «جو بایدن» به‌جای جنگی همه‌جانبه، می‌تواند از طرحی که «بیشتر شبیه به عملیات ضدتروریسم» است و مقامات ارشد جنبش حماس را در رفح هدف قرار می‌دهد، حمایت کند.

مقامات آمریکایی استدلال می‌کنند که این امر «تلفات غیرنظامیان را به حداقل می‌رساند، حماس را تضعیف کرده و از صحنه‌هایی که منجر به تحریک افکار عمومی در مورد کمپین اسرائیل و نحوه مدیریت جنگ توسط بایدن شده است، اجتناب می‌کند.»

رفح

«کریس ون هولن» عضو دموکرات مجلس سنای آمریکا در این‌باره به ان‌بی‌سی گفت: «رئیس‌جمهور بایدن مکرراً از دولت نتانیاهو خواسته اقدامات مشخصی را انجام دهد و در اغلب مواقع نتانیاهو، رئیس‌جمهور را نادیده گرفته است. فکر می‌کنم این باعث می‌شود آمریکا ناکارآمد و بی‌تاثیر نشان داده شود.»

این عضو کمیته روابط خارجه سنای آمریکا که خواستار وضع محدودیت‌هایی بر صادرات تسلیحاتی آمریکا به رژیم صهیونیستی شده، گفت: «رئیس‌جمهور (بایدن) سخنان و هشدارهای قدرتمندی را مطرح کرده، اما باور دارد برای اینکه این هشدارها عملی شوند، دولت باید از دیگر ابزارهای خود استفاده کند.»

هشدارهای آمریکا به رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح، منطقه‌ای حدود ۱.۵ میلیون آواره فلسطینی را در خود جای داده است، در حالی است که کمک‌های تسلیحاتی پنتاگون به مقصد تل‌آویو همچنان ادامه دارد.

حملات رژیم صهیونیستی به غزه از هفتم اکتبر تاکنون به شهادت بیش از ۳۲ هزار فلسطینی منجر شده است که اکثر آن‌ها از کودکان و زنان هستند.

محاصره مردم غزه هم باعث بحران در این باریکه به‌ویژه مناطق شمالی آن شده است و تاکنون چندین نفر بر اثر گرسنگی جان خود را از دست داده‌اند.

رفح

ان.بی.سی در ادامه خبر داد سطح بی‌اعتمادی و تنش‌هایی که امروز میان واشنگتن و تل‌آویو وجود دارد، تفاوت بسیاری دارد با آغوش گرمی که بایدن پنج ماه قبل و در آغاز عملیات «طوفان الاقصی» به‌سوی نتانیاهو گشوده بود.

«چاک شومر» رهبر اکثریت مجلس سنای آمریکا پنجشنبه خواستار برگزاری انتخابات در سرزمین‌های اشغالی و برکناری نتانیاهو شد؛ اظهاراتی که توسط کاخ سفید هم تلویحاً مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش این رسانه آمریکایی، کاخ سفید از قبل از متن سخنرانی تند شومر مطلع بود اما تلاشی برای توقف یا تغییر آن نکرد.

همچنین در این گزارش آمده است که شاید در وهله اول اظهارات پیشین بایدن مبنی بر خطرناک بودن نتانیاهو برای رژیم صهیونیستی موجب مطرح‌شدن چنین اظهاراتی از دهان شومر بوده باشد.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی نیز به ان.بی.سی گفت: «مردم جهان خشمگین هستند، زیرا دولت راست افراطی نتانیاهو موجب گرسنگی صدها هزار کودک در غزه شده است. ما نمی‌توانیم به تامین بودجه ماشین جنگ نتانیاهو ادامه دهیم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقبال مردم شیراز از هادی چوپان
  • عذرخواهی علیرضا قربانی از مخاطبان کنسرتش/ «چه سود از این سکوت و آه از این صبوری»
  • واکنش آمریکا به پیروزی پوتین در انتخابات روسیه
  • واکنش چین به ساخت ماهواره‌های جاسوسی برای آمریکا
  • واکنش مسکو به ادعای آمریکا در مورد انتخابات روسیه
  • واکنش آمریکا به انتخابات ریاست جمهوری روسیه
  • واکنش آمریکا به انتخابات ریاست جمهوری روسیه: آزاد و منصفانه نیست
  • واکنش رسانه آمریکایی به رزمایش ایران، روسیه و چین
  • واکنش رسانه آمریکایی به رزمایش ایران، روسیه و چین ؛ پیام مهمی برای غرب دارد
  • کاخ سفید در جستجوی واکنش به سرپیچی نتانیاهو از برنامه جنگی بایدن