Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، سعید سبحانی اظهار داشت: این تعداد مسافران در قالب ۱۴۱ هزار و ۵۴۰ سفر جابه جا شده اند. وی خاطرنشان کرد: سفر مسافر با ناوگان عمومی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱.۶ درصد افزایش یافته است. وی با بیان اینکه در 6 ماهه امسال، استقبال مسافران از سفر با ناوگان اتوبوسی بیشتر شده است افزود: در این مدت، ۳۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد از این مسافران که با ناوگان عمومی سفر کرده اند، با اتوبوس جابه جا شده اند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته۲۸.۵ درصد ثبت شده است. وی با اشاره به افزایش 5 درصدی شمار مسافران خدمت گرفته از ناوگان اتوبوسی استان تصریح کرد: درسالجاری اقبال مردم به سفر با ناوگان اتوبوسی بیشتر شده است و با توجه به شرایط آب و هوایی، مردم این استان سفر با ناوگان عمومی را ترجیح دادند، این در حالی است که پیش از این، رغبت مردم به سفر با ناوگان سبک بویژه سواری کرایه ای بیشتر بوده است. وی با اشاره به اینکه شمار مسافران جابه جا شده با ناوگان مینی‌بوسی استان در مقایسه با نیمه نخست پارسال پنج درصد کاهش دارد، گفت: در نیمه نخست امسال، ۳۹.۵ درصد از مسافران با مینی‌بوس سفر کرده اند که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۴۴.۵ درصد گزارش شده است. معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امسال ۲۷ درصد از سفرهای ناوگان عمومی استان با خودروهای سواری کرایه ای بوده است.

* روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌شمالی

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان باری آذربایجان غربی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی از بندر امام جابجا کرد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی  با اشاره به اینکه تمام تلاش همکاران راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان و شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای استان تانین مایحتاج اساسی مردم است، از جابجایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان ازابتدای سال ۱۴۰۲تا اسفند ماه خبر داد.

علی مدقالچی افزود: این میزان کالای جابجا شده در سال گذشته در قالب ۴۱ هزار سفر و اعزام ۱۳ هزار و ۱۸۰ دستگاه ناوگان باری به بندر امام خمینی (ره) انجام گرفته است که از نظر تعداد سفر انجام شده در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت زمان سال گذشته خود روند افزایشی بوده، اما از نظر تعداد اعزام ناوگان باری روند کاهشی بوده است.

وی در خصوص تخلفات انجام شده در ۱۲ ماهه سال گذشته نیز تصریح کرد: در این مدت تعداد ۲۳۸ فقره تخلف طی گشت‌های کنترل دروازه‌ای و بررسی بار نامه‌های صادره به کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل معرفی شد و از این تعداد تخلف ۱۱۷ شرکت مربوط به صدور بارنامه‌های صوری بوده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۷۴۱ نفر راننده و ۳۴۷ دستگاه ناوگان باری بنابه تخلفات مختلف از جمله حمل بار بدون اخذ بارنامه توسط همکاران اداره حمل ونقل کالا به کمیسیون‌های ماده ۱۱و۱۴ معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی
  • ◄ سفر با هواپیما تعطیل می شود
  • رشد ۲۵ درصدی جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل استان کرمانشاه
  •  رشد ۸ درصدی جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل لرستان
  • ناوگان باری آذربایجان غربی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی از بندر امام جابجا کرد