Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@21:20:21 GMT

بررسی فنی تویوتا هایلوکس به‌روز شده + مشخصات

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۳۸۹۶

بررسی فنی تویوتا هایلوکس به‌روز شده + مشخصات

بخش بریتانیایی تویوتا کار خود را با مدل‌های تک کابین اکتیو و دوکابین شروع کرده و بجای کف‌پوش‌ها و پوشش سنتی مشابه خودرو‌های سواری از صندلی‌ها و کف‌پوش‌های PVC با قابلیت شست و شوی آسان برای یک کاربری کاملاً سرسختانه استفاده کرده است.

جدیدترین بسته‌ی ایمنی تویوتا نیز در دسترس خریداران بوده و مدل‌های Icon، Invincible و Invincible X به‌صورت استاندارد از آن سود برده‌اند درحالی‌که مدل‌های اکتیو به‌صورت سفارشی از این بسته ایمنی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تویوتا کروز کنترل تطبیقی و سیستم پیشگیری از برخورد را به این بسته اضافه کرده و همچنین هشدار خروج از مسیر و دستیار تشخیص علائم ترافیکی نیز وجود دارند.

پیشرانه‌ی ۲.۴ لیتری توربودیزل این پیکاپ ژاپنی هم دارای سیستم استارت/استاپ استاندارد در مدل‌های Icon و بالاتر بوده که این امر باعث بهبود مصرف سوخت و آلایندگی می‌شود.

اما پرچم‌دار این خانواده مدل Invincible X است که دارای تریم کرومی تیره روی جلوپنجره، مه شکن‌ها، دستگیره‌های درب، آینه‌های جانبی، بخش‌های زیر سپر‌های جلو و عقب می‌باشد. هایلوکس یاد شده همچنین با میله‌های کناری تیره و رینگ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی عرضه می‌شود. در کابین این خودرو هم از عناصر مشکی روی داشبورد، درب‌ها، فرمان و اهرم تعویض دنده استفاده شده است.

دیگر ویژگی‌ای که دوباره به هایلوکس بازگشته گزینه‌ی گیربکس دستی در مدل دوکابین Invincible X است. تمامی مدل‌های هایلوکس به‌صورت چهار چرخ محرک عرضه می‌شوند و ظرفیت یدک کشی ۳.۲ یا ۳.۵ تنی دارند.

فروش هایلوکس به‌روز شده از هم‌اکنون شروع شده و قیمت آن برای مدل تک کابین اکتیو از ۲۰۴۲۴ پوند آغاز می‌شود.

* باشگاه خبرنگاران

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن گوسفندان در تیران و کرون ۱۰ میلیارد ریال خسارت به بارآورد

ایسنا/اصفهان سرپرست مدیریت بحران تیران و کرون گفت: اتلاف بیش از یکصد گوسفند در این شهرستان بیش از ۱۰ میلیارد ریال خسارت مالی به همراه جان باختن یک چوپان را به همراه داشت.

ذبیح الله ابراهیمی با اشاره به حادثه تلف شدن گوسفندان در کابین یک تریلر در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این خودرو سنگین حامل بیش از یکصد راس گوسفند از خوزستان به سمت اصفهان در حرکت بود که نبود اکسیژن و هوای باز در کابین، منجر به خفگی حیوانات و چوپان شد.

وی افزود: چوپان نیز به همراه گوسفندان در کابین تریلر قرار گرفته بود که گاز داخل کابین و هم چنین نبود اکسیژن منجر به از بین رفتن آنها شد.

سرپرست مدیریت بحران تیران و کرون ادامه داد: راننده تریلر در مسیر داران به تیران متوجه این حادثه شده بود که در آن زمان چوپان جان خود را از دست داده و حیوانات نیز از بین رفته بودند.

وی اضافه کرد: با توجه به از بین رفتن بخش عمده ای از گوسفندان خسارت بیش از ۱۰ میلیارد ریالی متوجه صاحب مال شده و فرد چوپان نیز جان خود را از دست داد.

به گفته ابراهیمی نوروز امسال نسبت به سال گذشته کمترین حادثه را در این شهرستان اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به بارندگی های اخیر نیز گفت: بارندگی های این هفته در تیران و کرون به ۱۶ میلی متر رسیده کل بارش های سال زراعی فعلی بیش از ۲۰ میلی متر گزارش شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تلف شدن گوسفندان در تیران و کرون ۱۰ میلیارد ریال خسارت به بارآورد
  • خفگی چوپان به همراه ۱۰۰ رأس گوسفند در تریلی
  • فیلم/ خفگی چوپان همراه با ۱۰۰ گوسفندش در کابین تریلی
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۸ فروردین)
  • تصادف زنجیره‌ای در ایلام با یک کشته و سه مصدوم
  • تویوتا هایلوکس برقی وارد بازار می‌شود
  • تجاوز به چپ سواری تویوتا لندکروز علت تصادف زنجیره‌ای ایلام بوده است
  • بی‌احتیاطی جان چوپانی را در تیران و کرون گرفت
  • poco x5 pro 5g + قیمت، بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro (۷ فروردین)
  • رونمایی تویوتا؛ چهره FJ کروزر جدید را ببینید + عکس