Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین گروه از بازیگران نمایش «هِرمِلین، دیوانه اسکاندیناوی» معرفی شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، خسرو احمدی، رضا فیاضی، ندا مقصودی از هنرمندان شناخته شده و مطرح تئاتر قرار است از نیمه اول آبان در این اثر ایفای نقش کنند.

هنرمندان دیگری نیز به جمع بازیگران این اثر افزوده خواهند شد.

در خلاصه داستان نمایش «هِرمِلین، دیوانه اسکاندیناوی» به نویسندگی و کارگردانی بهزاد وزیری آمده: او در دیوانه خانه سن لارنس زندگی کرد و در طول این زمان اشعار بزرگترین شاعران فارسی زبان را به زبان سوئدی ترجمه کرد اما در عاقبت کار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. .

این اثر نمایشی از نیمه اول آبان در پردیس تئاتر شهرزاد هر شب ساعت ۲۰:۳۰ بروی صحنه رفته و بلیت فروشی آن از طریق سایت ایران نمایش بزودی آغاز می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران تئاتر فرهنگ و هنر برنا دیوانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود

نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» به کارگردانی پویا شش‌پری در قالب طرح حمایت از نمایش‌گران جوان و نمایش‌گران کانون در مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون اجرا می‌شود.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش که برگرفته از کتاب «یک موجود خیلی عجیب» نوشته روندا آرمیتج از انتشارات کانون است، هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۸:۳۰ ماه‌های فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن بوستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می‌رود.

در خلاصه نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» آمده است: صبح یک روز شاد در جنگل، میمون کوچولو سبدی را پیدا می‌کند، اما موجود داخل سبد برای او غریبه است و حالا میمون کوچولو برای پیدا کردن صاحب سبد تلاش می‌کند و در این مسیر با شخصیت‌های مختلفی، چون جوجه کلاغ‌ها، زی‌زی زرافه، قورباغه‌ها، فی‌فیل خان، روبی روباهه، روبرو می‌شود و با مشکلات مختلفی دسته و پنجه نرم می‌کند، اما در آخر شیر خان می‌گوید...

عروسک‌گردانان و صداپیشگان این نمایش احمد خیرآبادی، سمیه بیگی، پریا علیمحمدی، المیرا پارسا، نسا جبین‌پور، حامد رحمن‌پور، محمدیوسف فخریوسفی و پویا شش‌پری هستند.

سایر عوامل نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» عبارتند از: مشاور کارگردان: حسن دادشکر، نویسنده: المیرا پارسا، دستیار کارگردان: فاطمه‌سادات حسینی، برنامه‌ریز: یکتا مقدس‌فر، طراح عروسک: علیرضا حسین‌پور، آهنگ‌ساز: محمد فرشته‌نژاد، طراح صحنه: پریا علیمحمدی و علیرضا حسین‌پور، شاعر: آزاده فرهنگیان، طراح نور: محمدرضا شاملوفرد، طراح لباس: سمیرا شش‌پری و طراح پوستر: نازنین یزدانی.

   

دیگر خبرها

  • واکنش رامبد جوان به «دشمن خدا»
  • نمایش ظلم بعثی‌ها بر کردها در تئاتر «un۱۲»
  • «سانست بلوار» برنده جوایز تئاتر اولیویه شد
  • آهنگساز حریق خزان چطور کارگردان تئاتر شد؟/ روایت غافلگیرکننده از عشق و جنون شمس لنگروی روی صحنه تئاتر
  • جنگ و صلح در اردکان به روی صحنه رفت
  • میزبانی پردیس تئاتر شهرزاد از ۱۰ نمایش در سال جدید
  • حمایت برای ادامه حیات
  • اجرای سه نمایش کودک در پردیس تئاتر تهران
  • آغاز اجرای نمایش «آن بُرد» در تئاتر شهر
  • نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود