Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@01:43:33 GMT

کلاهبردار حرفه‌ای شرق پایتخت دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۴۰۱۰

کلاهبردار حرفه‌ای شرق پایتخت دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ مجید عسگری نیا، گفت: ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه فردی به کلانتری ۱۲۶ تهران پارس مراجعه و اظهار داشت: ساکن یکی از استان های همجوار شهر تهران است که چندی قبل برای عیادت یکی از بستگانش به تهران محله تهران پارس مراجعه کرده است.

این مقام انتظامی گفت: مال باخته ادعا کرد که در این بین تصمیم گرفته گوشی اش را فروخته و با خرید گوشی دیگر به محل سکونتش بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مال باخته در خصوص نحوه کلاهبرداری توضیح داد: مشخصات گوشی ام در سایت های فروش در فضای مجازی درج کردم و فردی که مدعی بود ساکن مهدیه تهران پارس است با من تماس و قرار گذاشتیم با انتقال مبلغ گوشی، گوشی به همراه وسایل جانبی و کارتن را به وی تحویل بدهم. ساعتی پیش یکدیگر را در نشانی اعلامی از سوی وی ملاقات کردیم وی مردی حدوداً ۴۰ ساله و چهره ای موجه داشت و پیام واریز وجه را در گوشی اش به من نشان داد و مدعی شد که چون آخر ماه است شاید مبلغ واریزی دیر ارسال بشود و من هم به وی نا خودآگاه اعتماد کردم و گوشی ام را به همراه کارتن موبایل و لوازم جانبی به وی تحویل دادم و با ماشین از محل دور شد. با عدم دریافت مبلغ وجه به بانک مراجعه و متوجه شدم که مبلغی به حسابم واریز نشده است که به کلانتری آمدم.

کلانتر محله تهران پارس گفت: با شکایت مال باخته تیمی از ماموران کلانتری بررسی موضوع را بر عهده گرفتند و در تحقیقات پلیسی سر نخی از حضور یکی از کلاهبرداران حرفه ای به دست آمد و در مرحله بعد مخفیگاه وی در محله تهران پارس شناسایی شد.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی تیم عملیات کلانتری موفق شدند کلاهبردار را روز گذشته در پاتوقش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل کنند.

عسگری نیا تصریح کرد: متهم در کلانتری پس از مواجهه حضوری با شاکی، چاره ای جز به اعتراف نداشت و به جرم خود اعتراف کرد و گفت: با همکاری ۴ همدست دیگرش تعدادی افراد را که قصد فروش خودرو، گوشی همراه و غیره را داشتند، شناسایی می کردند و با طراحی پیام واریزی جعلی در محل قرار ملاقات با ظاهری موجه حاضر می شدند و از فروشندگان کالاها اموال را دریافت و از محل متواری می شدند.

رئیس کلانتری تهران پارس گفت: با تکمیل تحقیقات مقدماتی، متهم برای کشف سایر جرائم و شناسایی مال باختگان در اختیار پایگاه چهارم پلیس اگاهی قرار گرفت.

مهر

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس دستگیری کلاهبردار حرفه ای سرهنگ مجید عسگری نیا کلاهبردار حرفه‌ای شرق پایتخت دستگیر شد کلاهبرداری از فروشندگان فضای مجازی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دستگیری کلاهبردار حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۴۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۲۷ فقره پرونده کلاهبرداری به ارزش ۳۸ میلیارد و ۳۰۴ میلیون ریال خبر داد و گفت: فرد کلاهبردار دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفندهای مختلف از جمله خرید و فروش ملک و خودرو اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با بررسی اظهارات شاکیان پرونده، یک نفر کلاهبردار در این رابطه شناسایی و دستگیر شد، افزود: این فرد در بازجویی‌های بعمل آمده به ۲۷ فقره کلاهبرداری به ارزش ۳۸ میلیارد و ۳۰۴ میلیون ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در همین رابطه یک پرونده جعل هم کشف شد، خاطرنشان کرد: فرد کلاه‌بردار بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.‌

کد خبر 746826

دیگر خبرها

  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند
  • دسگیری قاتل فراری در محله دربند تهران
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران