Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@08:41:16 GMT

اشتغال ۳۲۰ نفر از طریق کارآفرینی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۴۰۱۶

اشتغال ۳۲۰ نفر از طریق کارآفرینی

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اردبیل، اسحاق رسولی ظهر امروز در سمینار کارآفرینی و خلق ثروت در بستر فناوری که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی مسئله‌گرا و کارآفرین است. ایده‌ها و فکرهای جدید حتی اگر از خارج دانشگاه هم ارائه شود مورد حمایت قرار می‌گیرد و دانشگاه در آن سرمایه‌گذاری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مکمل بخش دولتی در کارآفرینی است، افزود: «از کارآفرینان در حوزه‌های ورزشی و فرهنگی بهره برده‌ایم و با ورود ۲۸ محصول دانش‌بنیان به بازار تلاش می‌کنیم کشور را به جایی که شایسته آن است برسانیم.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل بیان کرد: به آموزش و برگزاری سمینارها بسیار نیاز داریم که اگر برای چند نفر هم جرقه‌ای شود، باعث خواهد شد راه جدیدی را آغاز کنند.

افزایش مشارکت اجتماعی زنان با تحولات اخیر

فریبا محمدلو مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز گفت: با تحولات اخیر که در جامعه رخ‌داده زمینه حضور و مشارکت اجتماعی زنان افزایش یافته است.

محمدلو مطرح کرد: نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می‌دهد و زنان در مدیریت و کیان خانواده موثر هستند که نشان می‌دهد در مدیریت جامعه هم می‌توانند موفق باشند.

گفتنی است،‌ سمینار کارآفرینی و خلق ثروت در بستر فناوری با مشارکت پارک علم و فناوری، استانداری و سایر بخش‌های دولتی و غیردولتی و با سخنرانی سیده‌فاطمه مقیمی کارآفرین برتر ملی و مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل سدیدبار و چند تن از استادان دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/

203 / 188 اشتغال کارآفرینی واحد اردبیل

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اشتغال کارآفرینی واحد اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدمهدی طهرانچی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، «محمدرضا جابر انصاری» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد منصوب کرد.

«جابر انصاری» متولد سال ۱۳۵۳ بروجرد، دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت دولتی گرایش تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری عمومی و عضو هیئت عالی دانشگاه بروجرد است.

بنابراین گزارش، «طهرانچی» طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های «سیامک بهاروند» رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6088238

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • داوری: در تولید بذر هیبرید خیار به رقم ۱۰ میلیون عدد در سال نزدیک شده‌ایم
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است