Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@00:39:54 GMT

کمین پلیس برای زن و مرد قاچاقچی در اتوبان

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۴۱۸۷

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ محمد بخشنده در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پایش‌های اطلاعاتی که توسط تیمی از ماموران پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت انجام شد، به دست آمد که یکی از قاچاقچیان مواد مخدر استان قزوین با مراجعه به شهر تهران و تهیه مواد مخدر از سوداگران استان تهران، اقدام به توزیع مواد مخدر در شهر قزوین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام انتظامی تصریح کرد: تیمی عملیات پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت مراقبت‌های ویژه خود را درباره مواعد حضور متهم در تهران در دستور کار قرار دادند تا اینکه مشخص شد متهم با همراهی یکی از همدستانش که خانم جوانی است به شهرستان شهریار مراجعه کرده و با خرید مقداری تریاک و بارگیری در خودروی سواری پرایدش قصد بازگشت به استان قزوین را دارد.

بخشنده عنوان کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور دستگیری و بازرسی از خودروی آنان اخذ شد.

وی افزود: بلافاصله مسیر بازگشت متهم شناسایی شد و تیمی از ماموران پایگاه‌سوم این پلیس محور خروجی شهر تهران را تحت کنترل در آوردند تا اینکه خودروی متهم در جاده تهران - قزوین مشاهده و ماموران موفق شدند پس از مدتی تعقیب و گریز، خودروی مذکور را متوقف و هر ۲ متهم را دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی متهمان ۳۶ کیلوگرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: هر ۲ متهم به همکاری با یکدیگر در خرید تریاک و فروش آن در شهر قزوین اعتراف کردند که متهمان به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی جام جهانی والیبال حسین فریدون پلیس مبارزه با مواد مخدر سوداگر قاچاقچی مواد مخدر قزوین پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی جام جهانی والیبال حسین فریدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر

ایسنا/گیلان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر و کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم نوع تریاک در شهرستان رودسر خبر داد.

سرهنگ علی احمدپور امروز، ۸ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، موادمخدر و اعتیاد را ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی عنوان و اظهار کرد: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه‌ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.

وی با بیان اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس و همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر رودسر، صحت موضوع محرز و خودرو سمند تاکسی متهم حین تردد در این شهرستان متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۹۴ کیلو و ۵۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این خودرو خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص متهم ۳۸ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام  انتظامی در پایان گفت: تقدیم شهدا و جانبازان زیادی در راه مبارزه با موادمخدر توسط مجموعه انتظامی، بیانگر تلاش گسترده و مجاهدانه پلیس در این راه است و کارکنان سبز پوش فراجا در این مسیر از جان خود گذشته‌اند تا بتوانند از ورود مواد افیونی به کشور جلوگیری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • کشف بیش از ۶۸۰۰ قرص مخدر از خانه یک قاچاقچی در قزوین
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  • دستگیری قاچاقچی اصلی شیشه در تهران/کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک