Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@23:07:30 GMT

جدال خنده دار دو چینی در خیابان سوژه کاربران شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۴۱۸۹

جدال خنده دار دو چینی در خیابان سوژه کاربران شد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طی یک جدال خیابانی بر سر جای پارک ماشین که مقابل یکی از ساختمان‌های مسکونی در چین رخ داد، عابران شاهد یک درگیری غیرفیزیکی خنده‌دار بودند.

این صحنه توسط یکی از شاهدان فیلمبرداری و در شبکه‌های مجازی منتشر شد. در حالی که دو طرف ماجرا از دست هم عصبانی بودند، بدون هیچ تماس و برخوردی شروع به زدن هم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرکات آن‌ها گویای این است که هر دو رزمی‌کار هستند و قصد ترساندن یکدیگر را دارند.

در نهایت این جدال بدون هیچ جراحتی به پایان رسید، اما سوژه کاربران شبکه‌های مجازی شد و آن‌ها را سرگرم کرد. عده‌ای از کاربران این شیوه از درگیری که بدون هیچ تماس و خون و خونریزی خود را تخلیه کردند، مورد تأیید قرار دادند.

خیلی وقت‌ها در درگیر‌های خیابانی اتفاقات تلخی رخ می‌دهد و یک عمر پشیمانی را به همراه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/


درگیری بدون تماس دو عابر پیاده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک یک جوان به خاطر کل کل در فضای مجازی

به گزارش نابناک، رسیدگی به این پرونده از فروردین ماه سال گذشته به دنبال وقوع درگیری دسته جمعی در حاشیه اتوبان باقری آغاز شد. در این درگیری که مرد جوانی به نام حمید از ناحیه گردن چاقو خورده و به شدت زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شد، اما ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی جان سپرد.

با مرگ مرد جوان ماموران به تحقیق پرداختند و دریافتند حمید از مدتی قبل با یکی از دوستانش به نام احسان درگیر بوده و بار‌ها در فضای مجازی با هم کل کل کرده بودند.

ردیابی متهمان

با افشای این ماجرا احسان ۲۸ ساله ردیابی بازداشت شد و به درگیری خونین با حمید اعتراف کرد، اما مدعی شد ضربه‌ای به قربانی نزده و ۲ نفر از دوستانش به نام‌های ماهان و پدرام که همراه وی بوده‌اند حمید را کشته‌اند.

با اطلاعاتی که این مرد به ماموران داده بود ۲ دوستش ردیابی و بازداشت شدند و به درگیری خونین اعتراف کردند.

بررسی فیلم‌های دوربین مداربسته نشان می‌داد در درگیری خونین ماهان و پدرام چاقو در دست داشته و ضربه‌های کشنده را به قربانی زده اند.

به این ترتیب برای ماهان و پدرام به اتهام مشارکت در قتل و برای احسان به اتهام معاونت در جنایت کیفرخواست صادر و پرونده‌شان به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و آن‌ها از خود دفاع کردند.

در ابتدا پدر و مادر حمید درخواست قصاص را مطرح کردند.

 

سپس احسان به اتهام معاونت در قتل روبه روی قضات ایستاد و گفت: من مید را از قبل می‌شناختم و با او اختلاف داشتم. ما قبلاً چند بار در فضای مجازی با هم کل کل کرده بودیم. آخرین بار من به همراه ماهان و پدرام مشروب خورده و مست بودیم. سپس به جگرکی رفتیم و غذا خوردیم. در راه بازگشت یکباره حمید را دیدم که مقابل یک کافی شاپ ایستاده بود. من از دوستانم خواستم تا او را گوشمالی دهیم. اما باور کنید اصلاً راضی به مرگش نبودم و از دوستانم نخواسته بودم او را بکشند.

وی ادامه داد: ما پلاک ماشین را کج کردیم تا پلاک خودرو قابل شناسایی نباشد. سپس مقابل در کافی شاپ توقف کردیم به سمت حمید حمله ور شدیم. من فقط می‌خواستم او را ادب کنم. اما نمی‌دانستم دوستانم چاقو دارند و او را می‌زنند. من از دوستانم نخواسته بودم او را بکشند. به همین خاطر اتهام معاونت در قتل را قبول ندارم.

وقتی ماهان در جایگاه ویژه ایستاد گفت:احسان دوست صمیمی ام بود و وقتی با حمید روبرو شد گفت می‌خواهد او را گوشمالی دهد. به همین خاطر ما هم به سمتش حمله ور شدیم. من چاقو کشیدم و چند ضربه به او زدم. اما باور کنید ضربه‌ها کاری نبود و هرگز فکر نمی‌کردم موجب مرگ او شود.

پدرام نیز گفت: من به خاطر دوست صمیمی‌ام به قربانی حمله کردم. ولی چون مست بودم چیز زیادی از ماجرا به خاطر ندارم و نمی‌دانم چند ضربه به او زدم. من با حمید اختلافی نداشتم و نمی‌خواستم او را بکشم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

دیگر خبرها

  • کاربران ایرانی در میدان نبرد فضای مجازی هم پیروز هستند
  • کرملین : تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • کرملین: تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • قتل هولناک یک جوان به خاطر کل کل در فضای مجازی
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • « زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • فعالیت شبانه روزی مرکز فوریت های سایبری در البرز