Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@22:50:09 GMT

قبض کاغذی گاز از آذرماه حذف می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۴۲۱۵

به گزارش تابناک به نقل از فارس، هادی احمدلو امروز اظهار کرد: طرح حذف قبوض کاغذی نیز همچون سایر قبوض در استان زنجان آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه مرحله نخست این طرح، با دریافت شماره تلفن همراه مشترکین آغاز شده است، تصریح کرد: مشترکین می‌توانند شماره اشتراک خود را به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۹۴ ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری و گردآوری اطلاعات مربوط به شماره‌های مشترکین از طریق سرویس‌های پیامکی، وب سایت و یا مراجعه کنتورخوان و ثبت خود اظهاری مشترکین انجام می‌شود، اضافه کرد: تاکنون بیش از ۷ هزار شماره همراه مشترکین جمع‌آوری شده است.

احمدلو هدف از اجرای این طرح را کاهش هزینه‌های جاری، تسریع در وصول مطالبات، تسهیل و توسعه خدمات الکترونیک، ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مشترکین، حرکت به سمت انجام بخشی از مسؤولیت‌های اجتماعی و نیز کاهش مراجعات مردمی عنوان کرد و افزود: صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و صیانت از جنگل‌ها و منابع طبیعی، کاهش هزینه‌های چاپ و حفاظت از محیط زیست از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه در صورت آماده‌سازی و تمهید مقدمات لازم از پایان اذرماه قبوض کاغذ همه مشترکین زنجانی حذف خواهد شد، اضافه کرد: مشترکین برای دریافت اطلاعات صورت حساب گاز می‌توان به سه روش شامل مراجعه به وب‌سایت شرکت گاز استان، مراجعه به سایت شرکت ملی گاز و سامانه پیامکی اقدام کنند.

وی از هم استانی‌ها و مشترکین خواست برای دریافت قبوض الکترونیکی در اسرع وقت نسبت به ثبت شماره تلفن همراه خود اقدام کنند.

احمدلو با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۳۸ هزار نفر مشترک شرکت گاز هستند، گفت: امیدواریم با همکاری شهروندان شاهد اجرای هرچه بهتر این طرح و حذف قبوض کاغذی در حفاظت از محیط زیست باشیم.

گفتنی است، ارسال شماره اشتراک به شماره ۱۰۰۰۱۹۴ به زبان لاتین، مراجعـه به صفحـه اول سایت اینترنتـی شرکـت ملـی گـاز به آدرس www.nigc.ir و یا سـایت شرکـت گـاز استـان زنجـان به آدرس www.nigc-zanjan.ir و اعلام شماره تلفن به مامور کنتور گاز سه روش دریافت قبض الکترونیکی گاز است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی جام جهانی والیبال حسین فریدون طرح حذف قبوض کاغذی قبض گاز سرویس های پیامکی شرکت گاز پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی جام جهانی والیبال حسین فریدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان

 فرهاد بختیاری‌فر گفت:انشعاب‌های غیرمجاز آب علاوه بر دامن‌زدن بر تشدید تنش آبی و کاهش طول عمر شبکه توزیع آب به علت راه گیری غیراصولی از شبکه، حقوق مشترکان قانونمند را تضییع می‌کند.

او از شناسایی چهار هزار و ۲۶۶ فقره انشعاب غیرمجاز آب در سال گذشته خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۳۶۱ مورد از این انشعاب‌ها مسدود و یک هزار و ۹۰۵ مورد نیز جمع آوری شدند.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه شناسایی انشعاب‌های آب غیر مجاز در پیشگیری از تنش آبی تابستان موثر است، گفت: انشعاب غیرمجاز آب در کنار خسارت‌های مالی، ضمن هدر دادن حجم زیادی از آب شرب، ارائه خدمات مطلوب به مشترکین را با مشکلات جدی مواجه می‌کند بنابراین عملیات شناسایی انشعاب‌های غیر مجاز با هدف توزیع عادلانه آب، پیشگیری از هدر رفت آب و کمک به ذخیره این نعمت الهی انجام می‌شود.

بختیاری فر گفت: بیشترین تعداد انشعاب‌های غیرمجاز شناسایی شده استان در بخش خانگی بوده است.

او با بیان اینکه انشعاب‌های غیرمجاز هزینه‌های جاری شرکت‌های آب و فاضلاب را افزایش داده و مهم‌ترین عامل هدر رفت آب و مسبب تضییع حقوق مشترکین است، گفت: بر اساس قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، هر شخصی که بدون دریافت انشعاب قانونی آب به استفاده از آن اقدام و یا با داشتن انشعاب، مبادرت به استفاده غیرمجاز کند، علاوه بر الزام به پرداخت بهای خدمات مصرفی و جبران خسارت، به پرداخت جزای نقدی محکوم می‌شوند.

آبفای همدان ۶۸۰ هزار مشترک دارد.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟/ رقم احتمالی قبوض برق اعلام شد
  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • قطعی برق برخی از مناطق ارومیه
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳