Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:52:22 GMT

ولید جنبلاط: با طرح سعد الحریری مخالف هستیم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۴۴۹۷

ولید جنبلاط: با طرح سعد الحریری مخالف هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، ولید جنبلاط، رهبر حزب سوسیالیست ترقیخواه لبنان بر ضرورت کناره گیری برخی از وزرای کابینه این کشور تاکید کرد.

وی تاکید کرد: ما طرح اقتصادی ارائه دادیم اما باید از داخل دولت هم اصلاحاتی صورت پذیرد و وزراتخانه های اصلی نیز باید اصلاح شود و برخی وزرا از جمله جبران باسیل نیز باید کناره گیری کنند و نمی توان با آنها در دولت باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما با طرح سعد الحریری مخالف هستیم و خواهان برگزاری انتخابات پارلمانی با اصل نظام انتخاباتی جدید هستیم و فردا بر اساس طرح ارائه شده در نشست دولت شرکت خواهیم کرد.

مقامات لبنانی نیز گفتند سعد الحریری نخست وزیر لبنان با شرکای خود در دولت بر سر این طرح اصلاحات به منظور کاهش شدت بحران اقتصادی که موجب اعتراضات مردمی در سراسر کشور شده به توافق رسیده و قرار است مجلس نیز با آن موافقت کند.

کد خبر 4751733

منبع: مهر

کلیدواژه: سعد الحریری ولید جنبلاط لبنان سوریه ترکیه ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ عراق فلسطین رجب طیب اردوغان رژیم صهیونیستی عربستان سعودی روسیه ایران لبنان اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۴۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: این کشور مخالف محکومیت های یکجانبه علیه کشورهای آفریقایی است.

«واسیلی نبنزیا» نماینده دائم روسیه در سازمان ملل اعلام کرد: روسیه قاطعانه محدودیت های اعمال شده یکجانبه علیه کشورهای آفریقایی را محکوم می کند.

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل تاکید کرد که این کشور از تلاش برای استفاده از تحریم های شورای امنیت سازمان ملل برای مداخله در امور داخلی کشورهای آفریقایی جلوگیری می کند.

نبنزیا افزود که روسیه به کمک در جهت تقویت پتانسیل کشورهای آفریقایی از جمله در شورای امنیت سازمان ملل و مجمع عمومی ادامه می دهد.

دیپلمات ارشد روسیه تاکید کرد که روسیه با تحمیل هر گونه دستور العمل سازمان های سیاسی از خارج مخالف است و از کاهش فشار تحریم ها بر کشورهای مستقل آفریقایی حمایت می کند.

کد خبر 6088034

دیگر خبرها

  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • مخالف آشکار دولت رئیسی با تعطیل شدن روز شنبه /از مجلس تعجب می کنیم!
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • سفر یک وزیر کره شمالی به ایران 
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروی وارداتی دست دوم/ دولت مخالف است؟
  • آل اسحاق: افزایش تعطیلی‌ها در کشور مخالف تحقق شعار سال است
  • گلستان دومین استان امن برای سرمایه گذاری است