Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرنا نوشت: آیت‌الله سیدعلی محمد علوی گرگانی از مراجع تقلید و محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران از آیت‌الله امینی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم عیادت کردند.

به گزارش شریان نیوز،آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید با حضور در منزل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از وی عیادت کرد.

 

 

 

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب و محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای شهر تهران نیز در منزل این استاد برجسته حوزه حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله ابراهیم امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که از دو هفته گذشته به علت بیماری گوارشی در یکی از بیمارستان‌های قم بستری‌شده بود، جمعه گذشت از بیمارستان مرخص شد.

حضرات آیات جوادی آملی، نوری همدانی، شبیری زنجانی و سبحانی از مراجع تقلید، آیات اعرافی، مقتدایی، حسینی بوشهری، استادی، سعیدی و بسیاری از اساتید و بزرگان حوزه از این استاد برجسته حوزه عیادت کرده بودند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۴۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش برجسته صنعت نفت در تحقق رشد اقتصادی ۱۴۰۲

رئیس کمیسیون انرژی و محیط‌زیست اتاق بازرگانی تهران گفت: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ بی‌شک مرهون فعالیت‌های توسعه‌ای و رشد در صنایع نفت و گاز کشور است.

سعید تاجیک درباره موضوع رشد اقتصادی کشور در سال ۱۴۰۲ به خبرنگار شانا گفت: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ بدون‌ شک مرهون صنایع نفت و گاز است، زیرا پارسال در بخش صادرات غیرنفتی با مشکلاتی مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه هدایت نقدینگی به‌سمت پروژه‌های نفت و گاز از طریق استفاده از سرمایه بانک‌ها می‌تواند آثار اقتصادی مطلوبی برای کشور به همراه داشته باشد، افزود: بانک‌ها در تزریق نقدینگی در سال گذشته ضعیف عمل کردند و درواقع بخش خصوصی در سال ۱۴۰۲ نتوانست از این تسهیلات استفاده کند. معتقدم بخش خصوصی را باید بیش از این وارد میدان کرد، نه اینکه به‌نوعی فریز شود.

رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: امروز بحث سرمایه‌گذاری در نفت، گاز و به‌ویژه پتروشیمی باید جدی دنبال شود، زیرا توسعه این صنایع بدون سرمایه‌گذاری ممکن نیست.

گفتنی است که محمود نجفی‌عرب، رئیس اتاق بازرگانی تهران امروز (سه‌شنبه، ۲۸ فروردین‌) در نشست هیئت نمایندگان این اتاق گفت: طبق آمار ارائه‌شده از سوی گمرک، صادرات نفتی کشور در سال گذشته معادل ۳۵.۹ میلیارد دلار بود که نسبت به سال قبل از آن (۱۴۰۱) ۸.۶ درصد افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • نقش برجسته صنعت نفت در تحقق رشد اقتصادی ۱۴۰۲
  • خبرهای مهم از مجلس درباره تعطیل شدن روز شنبه و استفتاء از مراجع تقلید
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • مسجد و مدرسه از برجسته‌ترین محیط‌های تبیین اندیشه و گفتمان
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد
  • چراغ سبز مراجع تقلید به تعطیل شدن روز شنبه به جای پنج شنبه /۴ روز قطع ارتباط با دنیا به نفع اقتصاد کشور نیست
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت