Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنا منبوهی، دارنده رتبه عالی رشته قرائت در چهل و دومین مسابقات سراسری قرآن کریم در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: در مرحله مقدماتی قبل از فینال به فاصله سه امتیاز اول شدم اما در فینال با توجه به اینکه قرعه‌ها برخلاف سال گذشته یکسان نبوده و هر شرکت کننده قرعه متفاوتی داشت، امتیاز لازم را به دست نیاوردم و عالی شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره شیوه جدید برگزاری مسابقات و تعیین قرعه‌های متفاوت برای شرکت‌کنندگان، گفت: قبلا یک قرعه یکسان برای همه شرکت‌کنندگان بود که همه یک آیات مشترک را تلاوت می‌کردیم و این موضوع سنجیده می‌شد اما اکنون قرعه‌ها متفاوت شده و ما دیدیم که یک قرعه با وقف و ابتدای کم و قرعه دیگر با شرایطی متفاوت همراه بود. یعنی هر شرکت‌کننده بسته به شانسش قرعه‌اش درمی‌آمد. البته قرعه‌ها اصلا با هم شرایط برابری نداشتند و این باعث تعجب ما شد. عدم تعال در قرعه‌ها و اشتراکشان فقط در اندازه خطوط آیات اصلا شیوه صحیحی برای انتخاب قرعه نیست که باعث تأثیرگذاری بر عملکرد شرکت‌کننده می‌شود. یک قرعه بسیار راحت بدون وقف و ابتدای آن‌چنانی و یک قرعه سرشار از وقف و ابتداهایی که باعث می‌شود داور دستش برای کسر نمره باز باشد.

منبوهی گفت: مسابقات امسال مثل سال گذشته نبود، گویی مسئولان اوقاف فقط می‌خواستند مسابقه برگزار کنند.

قاری قرآن کریم گفت: می‌دانم که استان خراسان رضوی با شرکت‌کنندگان سرپرست اعزام می‌کند اما ما خوزستانی‌ها خودمان می‌رویم و هیچ گونه پیگیری هم نمی‌بینیم. این‌جور مواقع باید یک سرپرست همراه ما باشد تا این امور مربوط به داوری را پیگیری کند نه اینکه خود شرکت کننده دنبال داور و احقاق حقش باشد.

وی گفت: مسابقات دارای نظم خوبی بود اگر یک زمان معینی را برای مسابقه شرکت‌کننده اعلام می‌کردند در همان زمان ما تلاوت خود را اجرا می‌کردیم. بعد از آن هم نمرات امتیازات را برایمان می‌فرستادند؛ از این نظر مسابقه بسیار خوب برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خوزستان فعالیت های قرآنی مسابقات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۴۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم ایران برای نجات زمین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی،دوم ارديبهشت  به نام زمين گذاری شده و مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک شعار امسال برای نجات زمین است. برای جلوگیری از رُسوب پلاستیک در زمین و عدم استفاده از محصولات غذایی نامرغوب آیین نامه کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در سال ۱۴۰۱ تصویب شد، اما همچنان پلاستیک‌های سرگردان در مزارعی که چشم امید شان به اجرای این مصوبه است در حال جولان هستند.
حمامی از بررسی و نحوه‌ی اجرای این آیین نامه در استان را بررسی کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است
  • تجربه‌ای متفاوت با صندلی گیمینگ ایرانی
  • چه خبر از آیین نامه فروش اینترنتی دارو؟
  • صف‌های طولانی بیماران برای گرفتن نوبت‌های پزشکی
  • شهریه جدید مدارس غیردولتی اعلام شد
  • مشارکت مردم ایران برای نجات زمین
  • نخستین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مازندران