Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@10:05:28 GMT

امداد رسانی به ۱۲۵ هزار زائر در پیاده روی اربعین

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۴۷۷۱

امداد رسانی به ۱۲۵ هزار زائر در پیاده روی اربعین

رئیس سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ۱۲۵ هزار و ۷۸۳ زائر حسینی در اربعین امسال خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره امدادرسانی به زائران حسینی در پیاده روی اربعین از ۱۳ مهر تا صبح امروز (۲۸ مهرماه)، اظهار داشت: ۱۲۵ هزار و ۷۸۳ زائر در اربعین امسال در استان‌های ایلام، خراسان رضوی (دوقارون)، خوزستان، سیستان و بلوچستان (میرجاوه)، کرمانشاه و گیلان (آستارا) امدادرسانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد ۲۴ هزار و ۴۸۱ نفر در مرز مهران، ۵ هزار و ۱۱ نفر در خراسان رضوی، ۳۸ هزار و ۸۷۶ نفر در خوزستان، ۵ هزار و ۶۲۰ نفر در سیستان و بلوچستان، ۵۰ هزار و ۷۶۴ نفر در کرمانشاه (مرز خسروی) و ۹۳۱ نفر در آستارا، امدادرسانی شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انتقال ۱۶۳ مصدوم در داخل کشور، افزود: از این تعداد ۵۹ مصدوم در ایلام، ۱۰۲ مصدوم در خوزستان، یک مصدوم در کرمانشاه و یک مصدوم در خراسان رضوی به بیمارستان منتقل شدند.

سلیمی تاکید کرد: ۲۹ هزار و ۷۹۳ مصدوم هم از سوی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر به صورت سرپایی مداوا و ۲۹ هزار و ۲۱ نفر هم از خدمات تست قند خون و فشار خون برخوردار شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۷۳ هزار و ۶۹۳ نفر در استان‌های ایلام، خوزستان، سیستان و بلوچستان (میرجاوه)، کرمانشاه و گیلان (آستارا) به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی جام جهانی والیبال حسین فریدون امداد و نجات زائران اربعین امدادرسانی پیاده روی اربعین پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی جام جهانی والیبال حسین فریدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد

سیدمحمد مهدی سجادی  گفت: از ۲۸ فروردین ماه، ۱۳ شهرستان و ۲۴۲ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی افزود: در این مدت ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر سیستان و بلوچستان به ۴۰هزار و ۹۳۴ نفر در قالب ۹ هزار و ۱۷۰ خانوار متأثر امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر ۲ هزار و ۷۴۵ نفر از متاثرین را اسکان اضطراری دادند.

وی بیان کرد: در این مدت سه هزار و ۶۴۶ کیلوگرم نایلون پوششی، چهار هزار و ۵۸۹ تخته پتو، ۲ هزار و ۷۵۳ تخته موکت، بیش از ۱۰ هزار بطری آب معدنی و در مجموع هفت هزار و ۲۸۹ بسته غذایی توسط امداد هوایی و زمینی با حضور تیم‌های عملیاتی هلال احمر در بین متأثرین توزیع شد.

سجادی از هموطنان خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد
  • انجام ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • جزئیات سیل در ۲۵ شهرستان کشور / وضعیت در سیستان و بلوچستان اضطراری است
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • امداد رسانی به ۴ حادثه در چهارمحال‌ و بختیاری