Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به امداد رسانی معاونان وزیر به مصدومان ترافیکی گفت: در روز اربعین حسینی رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین و معاون کل وزارت بهداشت و درمان و رئیس مرکز اورژانس در مسیر بازگشت از نظارت و ارزیابی وضعیت ارائه خدمات بهداشت و درمان متاسفانه شاهد برخورد یک دستگاه خودروی ون با تریلی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این حادثه منجر به مجروحیت ۹ نفر و فوت یک نفر از سرنشینان خودرو شد.

وی ادامه داد: با توجه به حضور رئیس کمیته بهداشت و درمان اربعین و تیم پزشکی همراه بلافاصله امداد رسانی انجام می‌شود که متاسفانه یک نفر آقا حدوداً ۵۵ ساله در محل حادثه علی رغم تلاش رئیس کمیته و تیم همراه فوت شد، دو نفر آقا حدود ۲۰ ساله و ۳۰ ساله در محل حادثه درمان سرپایی و ۷ نفر در محل درمان شدند همچنین ۳ نفر از این افراد از مرگ نجات یافتند.

انتهای پیام/

20 / 20 مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور امداد رسانی معاونان وزیر به مصدومان ترافیکی تصادف ون حامل زائران با تریلی یک کشته و 9 مصدوم در تصادف

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور یک کشته و 9 مصدوم در تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات جاده‌ای در خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت

حسین میش‌مست رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: دیروز در پی برخورد یک دستگاه خودرو سواری با تریلی، ۲ سرنشین خودرو سواری جان باختند.

او افزود: هشت فقره تصادف جرحی و ۱۵ فقره تصادف خسارتی نیز طی شبانه روز گذشته در جاده‌های خراسان رضوی رخ داد.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی ادامه داد:هم اکنون ترافیک در خروجی مشهد به سمت آزادراه شهید شوشتری پرحجم و در سایر جاده‌های استان عادی و روان است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • مرگ دلخراش ۹ نفر در تصادف خونین محور دامغان - جندق
  • تصادف ۲ سواری در محور دامغان- جندق ۹ کشته داشت
  • برخورد پراید و لیفان در رابر یک کشته و ۶ مصدوم داشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف رابر
  • برخورد پراید با لیفان در رابُر ۶ مصدوم و یک کشته برجای گذاشت
  • سه کشته در تصادف جاده اندیمشک به دهلران
  • تصادف زنجیره‌ای در ایلام با یک کشته و سه مصدوم
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف تریلی و پژو پارس
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در پی تصادف تریلی و پژو پارس
  • تصادفات جاده‌ای در خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت