Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@21:15:19 GMT

حضور در انتخابات نشان‌دهنده وحدت ملی است

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۴۹۴۸

حضور در انتخابات نشان‌دهنده وحدت ملی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، دیروز، ۲۸ مهر، در همایش فرمانداران استان که به ریاست محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات صحنه انسجام و وحدت ملی است، اظهار کرد: در انتخابات پیش‌رو پیام انسجام و وحدت مردم ایران اسلامی به جهان مخابره خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر حضور مردم افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی را ارتقا می‌بخشد.

این مقام مسئول گفت: فرمانداران زمینه حضور سلایق مختلف سیاسی را در انتخابات فراهم کنند، زمینه حضور افراد توانمند در صحنه انتخابات فراهم شود تا مردم بهترین و شایسته‌ترین افراد را برای حضور در مجلس انتخاب کنند.

مصطفوی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه قانون‌مندی، بی‌طرفی و امانت‌داری در برگزاری انتخابات امری ضروریست، بیان کرد: فرمانداران باید این اطمینان را به مردم بدهند که آرای آن‌ها حق‌الناس بوده و از رأی مردم به بهترین شکل صیانت می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن انتخابات وحدت ملی انسجام ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای خوزستان بیان کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه رامهرمز و رامشیر و آبادان برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید و اظهار کرد: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدام مناسبی را در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در این نشست از برنامه‌ریزی برای پخش برنامه‌های تولیدی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

داریوش دبیقی تصریح کرد: برای دور دوم انتخابات برای هر نامزد یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای فیلم تبلیغاتی و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ویژه حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر اختصاص یافته که طبق دستورالعمل ستاد انتخابات صداوسیما تولید و در مرحله دوم روزهای تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از شبکه استانی پخش خواهد شد.

کد خبر 6086301

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • حماس بارها در طول مذاکرات نرمش نشان داده است
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در اجرای «طرح نور»
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره اجرای طرح نور
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در اجرایِ "طرح نور"
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • سخنان برنامه‌سازان و مجریان در دیدار با رئیس رسانه‌ ملی
  • بسترهای مشارکت و حضور فعال مردم در تولید و اقتصاد را فراهم کنیم
  • بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید و اقتصاد فراهم شود
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند