Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@19:33:14 GMT

پرداخت کمک بلاعوض به ۲۲۸۰۰ گلستانی سیل‌زده

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۴۹۹۴

صراط:

داوود خسروی درباره آخرین وضعیت بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده استان با یادآوری خسارت سیل به 21 هزار و 112 واحد مسکونی شهری و روستایی اظهارداشت: 7 هزار و 407 واحدمسکونی در شهرستان‌های سیل‌زده استان از سوی کارشناسان ارزیابی، فاقد ایمنی و تخریبی اعلام شده بود و 13 هزار و 705 واحد نیاز به تعمیر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم وی با اشاره به ابلاغ سهمیه جدید تعمیر و احداث 3 هزار واحد مسکونی دیگر به استان افزود: تا کنون تعمیر 13 هزار و 797 واحدمسکونی سیل‌زده در استان به پایان رسیده است.

رئیس ستاد بازسازی استان با بیان اینکه 27 هزار و 215 مالک خسارت‌دیده برای دریافت تسهیلات ساخت و تعمیر و همچنین کمک‌هزینه‌های معیشتی به بانک‌ها معرفی شده‌اند، گفت: بانک‌های استان تا کنون با 22 هزار و 508 مالک خسارت‌دیده قرارداد پرداخت تسهیلات امضا کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از شروع بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده در استان تا کنون 115 میلیارد و 800 میلیون تومان کمک بلاعوض به 22 هزار و 871 مالک واحد خسارت‌دیده پرداخت شده است.

خسروی به آغاز ساهت 6 هزار و 519 واحدمسکونی برای سیل‌زدگان استان اشاره کرد و گفت: آواربرداری 3 هزار و 274 واحد به اتمام رسیده و فونداسیون 4 هزار و 856 واحد نیز زده شد.

وی با تأکید براینکه تمام تلاش ستاد بازسازی اتمام ساخت منازل مسکونی سیل‌زدگان تا پایان امسال است، ادامه داد: سه هزار و 647 واحدمسکونی در مرحله اجرای اسکلت، 2 هزار و 201 واحد در مرحله اجرای سقف و یکهزار و 345 واحد نیز در مرحله دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی قرار دارند.

رئیس ستاد بازسازی استان همچنین اعلام کرد: تا کنون 29 هزار تن سیمان رایگان، اهدایی مقام معظم رهبری در بین سیل‌زدگان استان توزیع شده است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۴۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمد حمیدی در شورای مسکن استان سمنان با بیان اینکه آماده سازی و افتتاح واحد‌های درحال ساخت مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است گفت: در این جلسه مصوب شد واحد‌های مسکونی با بیش از  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شود تا این واحد‌ها  با کمک‌های مالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: از تیرماه امسال بصورت ماهانه تعدادی از این واحد‌ها آماده بهره برداری هستند و پیش بینی میکنیم در تیرماه امسال حدود یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره برداری برسد.

استاندار سمنان  هم با اشاره به وضعیت مطلوب این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن  گفت : این استان توانست رتبه دوم کشور را در ۶ ماهه دوم سال گذشته در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب  کند.

وی همچنین بر لزوم تکمیل این طرح در ایوانکی تاکید کرد .

مشخص کردن برنامه زمانبندی آماده سازی زیرساخت‌ها ادارات راه و شهرسازی با شهرداری‌ها تا هفته آینده و همچنین تسریع درنحوه پرداخت تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان واحد‌های مسکونی از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان