Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی با گذر موج تراز میانی جو طی امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات جنوب غرب و برخی مناطق شمال شرق، شرق به ویژه در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید رخ می‌دهد که شدت بارش در استان‌های آذربایجان غربی، غرب و جنوب آذربایجان شرقی، کردستان و کرمانشاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات جنوب غرب بویژه در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود که شدت بارش در طی این ۲ روز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، همدان، لرستان و غرب مرکزی است.

بیشتر بخوانید: رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق در برخی مناطق کشور/آسمان پایتخت ابری است

روز پنج شنبه با تضعیف سامانه بارشی در استان‌های واقع در شمال غرب بوده که گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد است. طی این روز به ویژه در ساعات بعدازظهر در برخی مناطق واقع در استان‌های غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش پراکنده و خفیف پیش بینی می‌شود.

روز جمعه با عبور سامانه بارشی نسبتا قوی از غرب و شمال غرب کشور در دامنه‌های زاگرس مرکزی، واقع در غرب و شمال غرب کشور، دامنه جنوبی البرز به ویژه در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. شدت بارش‌ها در این روز در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، شمال خوزستان، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز و تهران است.

همچنین از دوشنبه تا آخر هفته در سواحل شمالی کشور بارش متناوب باران و وزش باد پیش بینی می‌شود و دمای هوا در بخش‌های شمالی کشور بین ۵ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در بیست و نهم مهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی بارش باران آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۵۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان‌های جنوب شرق کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، براساس پیش بینی سازمان هواشناسی امروز در برخی نقاط استان کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدیدی موقت پیش بینی می‌شود.

فردا نیز با ورود سامانه بارشی جدید از شمال غرب کشور شاهد بارش‌های پراکنده در استان‌های شمال غرب، غرب و دامنه‌های زاگرس خواهیم بود. روز شنبه در غرب سواحل دریای خزر استان اردبیل شمال شرق آذربایجان شرقی ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی شمال و شرق فارس شمال هرمزگان ارتفاعات کرمان مناطقی از اصفهان و یز دگبار باران و وزش باد پیش بینین می‌شود

از روز یکشنبه بعدازظهر به بعد با ورود یک سامانه جدید بارش در مناطق غرب شمال غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی شروع می‌شود. امروز شرق تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش پراکنده باران در مناطق شرقی کرمانشاه
  • بارش پراکنده باران در هرمزگان
  • بارش ها در نوار جنوبی کشور تا فردا ۳۱ فروردین ماه تشدید می شود
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / رگبار باران و رعدوبرق
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان‌های جنوب شرق کشور
  • رگبار باران و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور
  • هواشناسی ایران/ هشدار وزش باد شدید و رگبار باران در نقاط مختلف کشور
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / امروز و فردا در کدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟