Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذوالفقاری گفت: در روز دوشنبه تعداد ۴۲ هزار و ۶۷۲ نفر از زائران عتبات عالیات وارد کشور شده اند و در عین حال هزار و ۱۵۵ نفر نیز از کشور خارج شده اند.

«حسین ذوالفقاری» در گفت و گو با خبرنگار دولت خبرگزاری شبستان با اشاره به آمار ورود و خروج زائران عتبات عالیات در روز دوشنبه (۲۹ مهرماه) گفت: تا ساعت شش صبح 29 مهر از مرز مهران تعداد 27 هزار و 626 نفر وارد و 140 نفر خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس ستاد مرکزی اربعین آمار ورودی ها از مرز شلمچه را 9 هزار و 830 نفر و آمار خروجی ها را 74 نفر عنوان کرد و ادامه داد: از مرز چزابه دو هزار و 635 نفر وارد و 97 نفر خارج شدند و از مرز خسروی نیز ورودی و خروجی نداشته ایم.

 

وی افرادی را که از مرز هوایی وارد کشور شده اند را دو هزار و 581 نفر ذکر کرد و گفت: 844 نفر از مرز هوایی نیز از کشور خارج شده اند و مجموع ورودی های روز دوشنبه 42 هزار و 672 نفر و آمار خروجی ها نیز هزار و 155 نفر بوده است./

 

 

 

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند کربلا حسین ذوالفقاری زائران اربعین حسینی اربعین حسینی ذوالفقاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تاسیس شرکت دانش بنیان توسط ایرانیان خارج از کشور

سید علی حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر به جزییات مدل حمایتی سازمان توسعه همکاری های علمی و فناورانه از فناوران و محققان ایرانی خارج از کشور در قالب پروژه و پلتفرم کانکت پلاس اشاره کرد و گفت: هدف از کانکت پلاس طراحی سامانه‌ای برای همکاری با متخصصان ایرانی خارج از کشور است‌ و برنامه و تسهیلاتی برای نخبگانی که به کشور باز می‌گردند، در نظر گرفته شده است. براساس این پروژه نخبگان و فارغ التحصیلانی که قبلا در خارج از کشور شرکت تاسیس و یا محصولی تولید کردند و می خواهند مشابه آن را در ایران تولید و یا شرکت دانش بنیان در ایران تاسیس کنند، مورد حمایت اولیه و فناورانه ما قرار خواهند گرفت.

معاون توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی سازمان توسعه همکاری های علمی و فناورانه بین المللی معاونت علمی با اشاره به اینکه با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی، یک گرنت ۵۰۰ میلیون تومانی بلاعوض به افرادی که به دنبال تاسیس شرکت دانش بنیان هستند، اعطا می شود، گفت: همچنین یک سری امکانات زیرساختی و فضاهای مازاد در پارک های علم و فناوری پردیس، دانشگاه شریف، تهران، اصفهان، شیراز و ... در اختیار این افراد قرار داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه طی ۲ ماه و نیم ۳۸۰ پروپوزال به دست ما رسید، گفت: از این تعداد ۱۰۰ پروپوزال به شرکت دانش بنیان تبدیل شد و باقی طرح ها در حال داوری و ارزیابی است. همچنین ما پروژه های این افراد را به سرمایه گذاران معرفی خواهیم کرد چرا که بعضا برخی از طرح ها به حمایت بالای چند میلیارد تومان نیاز دارند و از آنجا که این پروژه ها پیش از آن اجرایی شده، ریسک سرمایه گذاری شان کمتر است.

حسینی دومین حمایت در قالب پروژه کانکت پلاس را حمایت از محققان پسادکتری عنوان کرد و گفت: در همین راستا از ۱۷۰۰ محقق پست داک در سال ۱۴۰۲ حمایت کردیم. فرد ابتدا باید پروپوزال خود را در پلتفرم کانکت پلاس بازگذاری کند و ما قبل از اپلای کردن، او را به دانشگاه یا پژوهشگاه معرفی می‌کنیم و اگر پروپوزال فرد تایید شود، در دانشگاه جذب و علاوه بر اعطای حقوق استادیار پایه و یک گرنت حدود ۳۰۰ میلیون تومانی، به مدت یکسال بیمه خواهد شد.

کد خبر 6079034 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • سالانه ۱۰ میلیارد مترمعکب آب از کشور خارج می‌شود
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات
  • برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان
  • افغانستانی های مقیم خارج در بازسازی افغانستان سهیم شوند
  • در حج تمتع ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر خانه خدا راهی کشور عربستان می‌شوند
  • کابل: افغان‌های مقیم خارج در بازسازی افغانستان سهم بگیرند
  • اعضای باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • حمایت از تاسیس شرکت دانش بنیان توسط ایرانیان خارج از کشور
  • میزبانی از زائران ۲۷ کشور در آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر (ع)شهرستان طرقبه شاندیز