Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دبیرکل آستان مقدس امام حسین(ع) از مشارکت بیش از ۲۵۰ وسیله ارتباط جمعی برای پوشش مراسم اربعین پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از رادیو الروضه، «افضل الشامی» معاون دبیرکل آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) گفت: بیش از 250 وسیله ارتباط جمعی از جمله شبکه ماهواره ای، رادیو، مطبوعات و خبرگزاری های کشورهای عربی و خارجی علاوه بر عراق مراسم اربعین امام حسین(علیه السلام) را پوشش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الشامی افزود: کشورهای لبنان، بحرین، عربستان، ترکیه، ایران، اسپانیا، انگلیس، فرانسه، هند، پاکستان از جمله کشورهای هستند که در پوشش رسانه ای این تجمع انسانی بزرگ کمک کردند.

 

وی ادامه داد: آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) همه نیازهای این رسانه ها را باهدف انتقال 24 ساعته این مراسم برطرف کرد.

 

از سوی دیگر، دکتر «صباح نور هادی موسوی» رئیس کل اداره بهداشت کربلای معلی، گفت: نزدیک به سه میلیون بیمارستان و ایستگاه پزشکی در این استان خدمات درمانی را به زائران ارایه دادند.

موسوی افزود: اداره بهداشت کربلای معلی ارایه خدمات خود به شهروندان و زائران اربعین حسینی را تا پایان مراسم اربعین ادامه داد.

 

وی ادامه داد: تعداد مراجعه کنندگان به بخش اورژانس و درمانگاه ها در بیمارستان ها به 368 هزار و 22 مراجعه کننده رسیده است. همچنین ایستگاه های پزشکی نیز پذیرای دو میلیون و 569 هزار و 568 زائر بودند. تعداد زائرانی که با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند، به 41 هزار و 874 مورد رسیده است.

رئیس کل اداره بهداشت کربلای معلی، گفت: تعداد عمل های جراحی در این مدت 574 عمل و تعداد نوزادان متولد شده به 667 نوزاد بوده است.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین کربلا اربعین ۹۸ حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه نماز جمعه رسانه های ارتباط جمعی اربعین حسینی آستان مقدس امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طریق النور دانشگاه امام رضا به ایستگاه هوافضا سپاه رسید+تصاویر

دانشجویان دانشگاه امام رضا علیه السلام در ادامه اردوی طریق النور ۲، در نمایشگاه هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، اردوی طریق النور ۲ دانشگاه امام رضا علیه السلام شهر مشهد مقدس پس از ۶ رو سفر به نمایشگاه هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رسید.

در این بازدید دانشجویان ضمن مشاهده تجهیزات مختلف هوایی اعم از هلیکوپتر، پهباد و موشک شنونده توضیحات راهنمایان در خصوص آخرین دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا شدند.

همچنین شایان ذکر است، اردوی طریق النور ۲ دانشگاه امام رضا علیه السلام با حضور دانشجویان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس آغاز شده بود.

دیگر خبرها

  • چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • طریق النور دانشگاه امام رضا به ایستگاه هوافضا سپاه رسید+تصاویر
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • برگزاری آئین میهمانی آلاله‌ها در لرستان
  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • تأمین مالی جمعی ابزاری مؤثر جهت تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • قابی کمتر دیده شده از رهبر انقلاب | تصویر به‌جامانده از بارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام | عکس
  • مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد
  • نشان فداکاری در ایستگاه مترو دانشگاه امام علی (ع) رونمایی شد
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود