Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دومین روز از مسابقات ووشو قهرمانی جهان، مریم هاشمی و شهربانو منصوریان با برتری مقابل حریفان خود فینالیست شدند. ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم از پانزدهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جهان از صبح امروز(دوشنبه) در شانگهای چین برگزار شد و مریم هاشمی و شهربانو منصوریان با برتری مقابل حریفان خود به دیدار پایانی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 70 کیلوگرم ساندا بانوان، شهربانو منصوریان پس از استراحت در دور نخست، به مصاف کریستینا نورازووا از روسیه در 2 راند متوالی به برتری دست یافت تا به دیدار نهایی صعود کند.

منصوریان عصر امروز برای کسب مدال طلا با کریستینا دی اولویرا از برزیل مبارزه می‌کند.

همچنین مریم هاشمی در وزن 75 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، به مصاف حیل محمد از مصر رفت و در راند نخست با اختلاف 12 امتیاز از سد حریف خود گذشت و دومین فینالیست ساندا بانوان لقب گرفت.

هاشمی عصر امروز برای کسب مدال طلا با پونام از هند روبرو خواهد شد.

اما در ساندا مردان، علی خورشیدی در وزن 80کیلوگرم، پس از استراحت در دور نخست در 2 راند متوالی مقابل کلاویچ از لهستان به برتری دست یافت.

ووشو قهرمانی جهان| برتری نمایندگان ایران در روز نخست


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ووشو شهربانو منصوریان مریم هاشمی ووشو قهرمانی جهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ووشو شهربانو منصوریان مریم هاشمی ووشو قهرمانی جهان ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۸۵- کیلوگرم، محمدرضا ریگی ابتدا با “قاسم رابی” از اردن دیدار کرد و ضمن برتری مقابل این ورزشکار به مصاف حریفی از بنگلادش رفت و با برتری برابر این ورزشکار به نشان طلای این دسته وزنی دست یافت.

دیگر خبرها

  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی
  • یوکوهاما مارینوس ژاپن فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • شهربانو منصوریان نشان طلا کسب کرد
  • شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • شهربانو منصوریان در 39 سالگی طلایی شد
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی