Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی کشور با گذر موج تراز میانی جو تا پایان هفته طی امروز در استان‌های واقع در شمالغرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات جنوب غرب، برخی مناطق شمالشرق و شرق به ویژه در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده گاهی وزش باد نسبتا شدید و رعد و برق روی می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شدت این بارش‌ها برای استان‌های آذربایجان غربی، غرب و جنوب آذربایجان شرقی، کردستان و کرمانشاه است.

فردا و روز چهارشنبه در استان‌های واقع در شمالغرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود که شدت بارش‌ها در این دو روز مربوط به استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، همدان، لرستان و غرب مرکزی است.

روز پنجشنبه با تضعیف سامانه بارشی، بارش در استان‌های واقع در شمالغرب بوده که گاهی همراه با وزش باد و رعد و برق است. طی این روز به ویژه در ساعات بعدازظهر در برخی مناطق واقع در استان‌های غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش پراکنده و خفیف پیش بینی می‌شود.

روز جمعه با عبور سامانه بارشی نسبتا قوی از غرب و شمالغرب کشور در دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در غرب و شمالغرب کشور، دامنه جنوبی البرز به ویژه در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. شدت بارش‌ها در این روز در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، همدان، شمال خوزستان، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز و تهران است.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده امروز در ساعات بعدازظهر در برخی مناطق استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و ارتفاعات شمال هرمزگان رشد ابر، بارش پراکنده و رعد و برق پیش بینی می‌شود. همچنین از امروز تا آخر هفته در سواحل دریای خزر بارش متناوب باران و وزش باد روی می‌دهد و دمای هوا در بخش‌های شمالی کشور ۵ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد. ضمن این‌که در ارتفاعات و نقاط سردسیر شمالغرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش برف دور از انتظار نیست.

روز‌های پنجشنبه و جمعه به دلیل افزایش باد روی شمال عربستان و جنوب عراق وقوع پدیده گرد و خاک برای استان‌های خوزستان و ایلام پیش بینی شده است

منبع: فردا

کلیدواژه: هواشناسی برف پاییزی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران باعث ورود خسارت به تاسیسات برق استان بوشهر شد

کوروش دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی به استان بوشهر از شب گذشته شاهد بارندگی در نقاط مختلف استان بودیم که خسارت‌هایی نیز در پی داشته است.

وی اضافه کرد: تأسیسات برق در برخی از نقاط شهرستان عسلویه، دیر و دشتی با آسیب‌هایی روبرو شد که خسارت‌ها جزئی بوده و در حال رفع شدن است.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر با بیان اینکه از شب گذشته در شهر بیدخون شاهد خاموشی برق بوده‌ایم بیان کرد: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر فوت یا مصدوم شدن افراد دریافت نشده است.

کد خبر 6079651

دیگر خبرها

  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان‌های جنوب شرق کشور
  • رگبار باران و باد شدید در ۹ استان | ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی هفته آینده
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / امروز و فردا در کدام استان‌های کشور باران می‌بارد؟
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • بورس در پی جبران سریع
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • افزایش رگبار باران و وزش باد از فردا
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا
  • کاهش دامنه نوسان باید ادامه یابد / سهامداران از اقدام هیجانی پرهیز کنند
  • بارش باران باعث ورود خسارت به تاسیسات برق استان بوشهر شد